From the blog

Αποτελέσματα αξιολόγησης έργων του 4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών

Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://openedtech.ellak.gr/  ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του  4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2021-2022.

O 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε στην Κυκλική Οικονομία και έχει σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση.

Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού είναι ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία.

Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, παρά του περιορισμούς λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν στον 4ο Διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή πάνω από 1300 μαθητες και 190 εκπαιδευτικοί με 130 ομαδες  από όλες τις περιφέρειες της χώρας και σε 92 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους. 

Στο https://openedtech.ellak.gr μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.

Όλα τα έργα των ομάδων που ολοκληρώθηκαν ήταν εξαιρετικά. Τα έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που τους δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία. 

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί θερμά όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό. Ιδιαιτέρως αναγνωρίζει τη δημιουργικότητά τους, αλλά και την συμβολή τους στη διαμόρφωση μια ευρύτερης  κοινότητας με πρωταρχικό μέλημα την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση.

Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί το Ίδρυμα Ωνάση με την συμβολή του οποίου ο απαραίτητος εξοπλισμός ανοιχτών τεχνολογιών χορηγήθηκε σε περισσότερες από 90 ομάδες μαθητών από όλη την Ελλάδα.

Τα έργα και οι ομάδες που διακρίθηκαν 

(με αλφαβητική σειρά)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

  • Το έργο Live-eco bookies από το Αειφόρο Νηπιαγωγείο Ταυρωνίτη
  • Το έργο Food Defenders απο τα Νηπιαγωγεία: 1ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων, 2ο Νηπιαγωγείο Λυκόβρυσης, 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος και 3ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΥΚΕΙΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΑΛ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ)

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ)

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ)

(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΥΚΕΙΩΝ)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *