Έργο για τον διαγωνισμό ρομποτικής ΕΛΛΑΚ 2023-2024: Σεισμός – Φυσικές Καταστροφές ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ • 4ο 5/θέσιο Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας (1 τμήμα) • 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης (2 τμήματα) ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Χαράλαμπος Δουβλετής ΠΕ86 Γιαννούλα Καπλάνη ΠΕ60 Στέφου Χριστίνα ΠΕ60 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ\ΤΡΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Αναγνώστου Γεώργιος Γατούλα Αικατερίνη Γιόφκος Αχιλλέας Γκαμπαερίδης Μάρκος Ζαβρακίδου Ελισάβετ […]
Φυσικές Καταστροφές – Πυρκαγιά – RoboStarJr – 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης και 4ο Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας
Έργο για τον διαγωνισμό ρομποτικής ΕΛΛΑΚ 2023-2024: Πυρκαγιές – Φυσικές Καταστροφές. ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ • 4ο 5/θέσιο Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας (1 τμήμα) • 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης (2 τμήματα) […]
DPIEK_PATRAS_ANANEOSIMES_Πάρκο έξυπνων εφαρμογών ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
To έργο μας αφορά την δημιουργία ενός Πάρκου με έξυπνες εφαρμογές ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Η Παρουσίαση μας ακολουθεί. Τεχνικές λήψης σήματος για Πάρκο αναεώσιμων πηγων Ενέργειας Στο Πάρκο έξυπνων εφαρμογών ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ οι σπουδαστές θα χρησιμοποιήσουν μικροεπεξεργαστές τύπου arduino, αισθητήρες, Τεχνολογία ΙΟΤ και εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για να περιγράψουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και […]
Αυτο-Οδηγούμενο Όχημα-Ρομπότ
Το αυτοκίνητο-ρομπότ θα ελέγχεται από το raspberry pi 5. Θα έχει 2 κάμερες, η μία δεν είναι ενσωματωμένη στο ρομπότ και θα είναι σε σταθερή θέση καθώς θα εντοπίζει τις γραμμές του δρόμου και η άλλη (που είναι ενσωματωμένη) έχει την δυνατότητα να κινείται, θα αναγνωρίζει πράγματα γύρω από το ρομπότ, όπως για παράδειγμα […]
Σύστημα αυτόματης καταγραφής παρουσιών των μαθητών με την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Το συγκεκριμένο έργο επιμελήθηκε ο μαθητής της Γ Γυμνασίου Μαρκάκης Νικόλας Νόα Χρησιμοποιώντας μία κάμερα και ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου βασισμένο σε εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης (Τ.Ν.), θέλουμε να φτιάξουμε ένα σύστημα παρουσιών των μαθητών στην τάξη. Όταν ένα παιδί θα μπαίνει μέσα στην τάξη θα το καταγράφει μία κάμερα η οποία θα […]
Αναγνώριση άρθρων με πιθανές ψευδείς ειδήσεις (fake news) μέσω Τ.Ν.
Το συγκεκριμένο έργο επιμελήθηκε ο μαθητής της Γ Γυμνασίου Κουμεντάκης Ναπολέων Πολλές φορές, στην καθημερινότητά μας, συναντάμε κάποια άρθρα, σε κάποιες άγνωστες ηλεκτρονικές διευθύνσεις και συνδέσμους, στα οποία πάντα υπάρχει η πιθανότητα να περιέχονται ψευδείς ειδήσεις (fake news). Θα υπήρχε άραγε, κάποιος τρόπος, να προειδοποιήσουμε τον κόσμο για τις ειδήσεις που διαβάζει, τη […]
Arduino σε όχημα για άτομα με ειδικές ανάγκες
Αυτοκίνητο με Κάθισμα για Άτομα με Κινητικά Προβλήματα Το project αυτό εκπονήθηκε από την ομάδα Hacker του Εργαστηρίου Ρομποτικής και Τεχνολογίας του Ιδρύματος Ε. & Μ. Σταματίου, με γνώμονα την βελτίωση της ποιότητας ζωής και την ένταξη ατόμων με αναπηρίες στην καθημερινότητα της πόλης. Σκοπός του έργου είναι η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που διαθέτει ένα […]
Ηλιακή Αφαλάτωση – Εσπερινό Γυμνάσιο και Λ.Τ. Λέρου
Το όνομα της ομάδας είναι “Οι φίλοι του γλυκού νερού της Λέρου” και συμμετέχουν οι μαθητές του Εσπερινού Γυμνασίου & Λ.Τ. Λέρου. Αναλυτική περιγραφή του έργου: Το κύριο μέρος της κατασκευής θα αποτελείται από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον καθώς και από ανακυκλώσιμα υλικά. Το κύριο μέρος θα είναι μία ξύλινη στεγανή κατασκευή που στο […]
Bridge_Gym_Riou Έξυπνη Περιβαλλοντική Γέφυρα
Η παρουσίαση που ακολουθεί αποτελεί συλλογική εργασία των μαθητών του γυμνασίου Ρίου και περιλαμβάνει διαφάνειες που δημιουργήθηκαν από μαθητές της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου μας για την σχολική χρονιά 2023-24 Bridge_Gym_Riou Έξυπνη Περιβαλλοντική Γέφυρα Το έργο μας Bridge_Gym_Riou Έξυπνη Περιβαλλοντική Γέφυρα το εμπνευστήκαμε από την ανάγκη μας να προστατεύσουμε το περιβάλλον, και ειδικότερα το θαλάσσιο […]
Προσομοιωτής σεισμών και σεισμογράφος – RoboStar – 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης
1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης 2023-2024 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Δουβλετής Χαράλαμπος ΠΕ86 Ομάδα Μαθητών: Παπαδόπουλος Παναγιώτης Τανούλης Θεμιστοκλής Μαυρίδης Ιορδάνης Ηλιάδης Σπύρος Πολλαετίδου Ειρήνη Παυλή Πολυξένη Χάτζεβ Σοφία Βίντεο με την λειτουργία της κατασκευής. Βίντεο με τη διαδικασία υλοποίησης της κατασκευής από τους μαθητές. Η εργασία παρουσιάστηκε στο 16ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας στις 2, […]