Αρχεία: Συμμετοχές 2021

Infrared θερμόμετρο

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Η ομάδα μας ξεκίνησε με τρεις μαθητές της Α Λυκείου στον 2ο Πανελλήνιο διαγωνισμό ανοικτών τεχνολογιών: την Αμπελά Μαρία, τον Ντούνια Θεόδωρο και τον Φλωρέντζη Αντώνη. Η πανδημία σταμάτησε την εξέλιξη του έργου μας. Τον επόμενο χρόνο τα παιδιά της ομάδας  ήταν Β Λυκείου και οι εξωσχολικές τους υποχρεώσεις δεν τους άφηναν χρόνο […]

Read More

Weather Balloon Project

Weather Ballon Project – 4ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Είμαστε μια ομάδα μαθητών της ΣΤ’ τάξης του 15ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς και για τον 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ , αποφασίσαμε να προτείνουμε την υλοποίηση ενός πρωτοποριακού προγράμματος για μαθητές δημοτικού, αποστολής ενός μετεωρολογικού μπαλονιού στο κοντινό διάστημα (30000 περίπου μέτρα από την επιφάνεια της γης) […]

Read More

Εξοικονόμηση Νερού Οικιακής Χρήσης

Η πόλη μας, το Αργοστόλι, υδρεύεται από πηγές οι οποίες βρίσκονται κοντά στην θάλασσα στην περιοχή του Κουτάβου. Τις τελευταίες δεκαετίες ο πληθυσμός της πόλης μας έχει αυξηθεί, το δίκτυο ύδρευσης έχει επεκταθεί σε παρακείμενα χωριά και η τουριστική κίνηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Στο σχολείο μας, με βλέψη να συνεισφέρουμε στην εξοικονόμηση του πολύτιμου αλλά […]

Read More

Ο Εντ ανακαλύπτει τη μυστική γλώσσα των δέντρων- Νηπιαγωγείο Αυλωναρίου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΙΔΕΑΣ Η επικοινωνία αποτελεί μια σημαντική δεξιότητα για την ανταλλαγή σκέψεων, ιδεών και συναισθημάτων, ενώ βοηθά στην ανίχνευση πληροφοριών για την κατανόηση του περιβάλλοντος. Όλα τα έμβια όντα αποκτούν κώδικες επικοινωνίας που τους επιτρέπουν να επιβιώνουν και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο άνθρωπος από τη γέννησή του προσπαθεί να επικοινωνήσει και να ανταποκριθεί στο […]

Read More

Ο Άυλος Θυρωρός

Με μια κάμερα στην εξωτερική πόρτα που συνδέεται σε ένα υπολογιστή μπορούμε να βλέπουμε ποιοι βρίσκονται απέξω (επισκέπτες), και να παίρνονται αυτόματες αποφάσεις. Το σύστημα κατευθύνει ειδοποιήσεις ανάλογα με τα πρόσωπα που αναγνωρίζει μέσα από την κάμερα. Η επικοινωνία του συστήματος με τους (εσωτερικούς) χρήστες γίνεται μέσω (ασύρματου) τοπικού δικτύου. Οι χρήστες διαθέτουν τερματικούς σταθμούς, […]

Read More

Το λυπημένο αστεράκι

Το λυπημένο αστεράκι… Α’ ΦΑΣΗ – ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ Λαμβάνοντας ως αφόρμηση τη ζωγραφιά της Αλεξάνδρας μας, στην οποία η ίδια έδωσε τίτλο “Το λυπημένο αστεράκι”, πρόκειται να ασχοληθούμε με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού, οπτικοποιώντας την ιστορία που η Αλεξάνδρα μας διηγήθηκε. Παράλληλα, μέσα από δραστηριότητες που θα εισάγουν τα παιδιά στην τεχνητή νοημοσύνη, […]

Read More

Robotakia Open Source – Ευφυές σπίτι φιλικό προς τα κατοικίδια

Η ομάδα μας υλοποίησε μία μακέτα ενός ευφυούς σπιτιού φιλικό προς τα κατοικίδια. Στην εργασία περιλαμβάνονται οι παρακάτω προτάσεις/λύσεις: Ενεργοποίηση του συστήματος φωτισμού σε συγκεκριμένους χώρους του σπιτιού και όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο (μέρα/νύχτα). Δημιουργία πόρτας διαφυγής του κατοικίδιου σε περίπτωση πυρκαγιάς. Αναπαραγωγή χαλαρής μουσικής σε περίπτωση δυνατών ήχων που μπορεί να τρομάξουν το κατοικίδιο […]

Read More

Ρομποτικός Δάσκαλος Συστήματος Braille – 1o ΓΕΛ Καβάλας

Εισαγωγή Ο Λουδοβίκοs είχε τυφλωθεί πολύ μικρός και δεν ήταν ευχαριστημένος από το σύστημα ανάγνωσης που χρησιμοποιούσαν οι τυφλοί επειδή ήταν δύσχρηστο. Έτσι βάλθηκε να δημιουργήσει ένα καινούριο ειδικό αλφάβητο για τυφλούς. Του πήρε πέντε χρόνια αλλά στο τέλος τα κατάφερε. Αυτό το αλφάβητο που έφτιαξε ο Braille ήταν μια αντικατάσταση του γραμματικού αλφάβητου με […]

Read More

Project404s Rover

Περιγραφή Υλοποίηση ενός πολυμορφικού Rover το οποίο θα εξυπηρετεί διάφορους σκοπούς και θα μπορεί να τροποποιείται ανάλογα τις συνθήκες χρήσης. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρχει ο βασικός κορμός ενός Rover και στην βάση-σασί θα υπάρχει η δυνατότητα πρόσθεσης ή αφαίρεσης αισθητήριων και εξαρτημάτων, σαν modules, ανάλογα με τις συνθήκες που θα χρησιμοποιηθεί το Rover. Το κύριο/σταθερό […]

Read More

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΥΑΛΙΟΥ

Έρευνα Μελέτης υπάρχουσας κατάστασης. Εικόνες από προαύλια σχολείων με απορρίμματα μετά από διαλείμματα είναι πολύ συνηθισμένες, αφού σε αυτά καθημερινά συγκεντρώνονται μεγάλος αριθμός ατόμων(μαθητών) και είναι φυσικό να δέχονται συνεχώς  μεγάλο αριθμό απορριμμάτων. Όμως τα απορρίμματα στο προαύλιο ενός σχολείου, πέρα από μια  άσχημη αισθητικά εικόνα, δημιουργούν πρακτικά προβλήματα αλλά και υγειονομικούς κινδύνους για τα […]

Read More