Πρόβλημα Πώς θα εξελιχθεί μία επιδημία σε μία κοινότητα ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της και τα μέτρα καταπολέμησής της; Project Αξιοποιούμε την Τεχνητή Νοημοσύνη σε πρόγραμμα προσομοίωσης (α) της εξάπλωσης μίας επιδημίας σε μία κοινότητα ατόμων, αλλά και (β) της αποτύπωσης της επίδρασης των μέτρων καταπολέμησης της διασποράς. Όλο το project μας έχει προγραμματιστεί σε […]
ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ – ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΣ
IoT Μετεωρολογικός Σταθμός & Σεισμογράφος ΕΠΑΛ Ναυπάκτου 1ο ΕΠΑΛ Ναυπάκτου Έργο για τον 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο συχνά όλο και πιο έντονα οι επιστήμονες και οι πολιτικοί αναφέρονται στην υπερθέρμανση του πλανήτη λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου. Οι Συνέπειες του φαινομένου του θερμοκηπίου είναι αισθητές σε παγκόσμια κλίμακα! […]
Cat-Feeder, ο εξυπνος τροφοδότης για κατοικίδια
Τι είναι Ένας τροφοδότης για κατοικίδια (όχι μόνο για γάτες) με παροχή νερού και τροφής. Χρησιμοποιώντας ένα “ειδικό” κολάρο μπορούμε να εντοπίσουμε το ζώο που πλησιάζει τον τροφοδότη. Έτσι υπολογίζουμε την κατάλληλη ποσότητας νερού/τροφής για κάθε ζώο. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουμε οικονομία στο νερό/τροφή παρέχοντας κατάλληλες ποσότητες για τα κατοικίδιά μας αποφεύγοντας παράλληλα ενοχλητικές […]
Αυτόματη μετάφραση σε γλώσσα scratch
Στο σχολείο μας εφαρμόζεται ένα πρότυπο πρόγραμμα σπουδών που προάγει την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Φτιάχνοντας ένα έργο λογισμικού αυτόματης μετάφρασης θα μπορούν οι μαθητές των μικρότερων τάξεων να μαθαίνουν ξένες γλώσσες παίζοντας και αλληλοεπιδρώντας με το πρόγραμμα σε ένα ευχάριστο γραφικό περιβάλλον που θα είναι φτιαγμένο από παιδιά για παιδιά. Αναλυτικότερα στο περιβάλλον του scratch, […]
Robots@MET-B1 ~ Κινητό Όχημα Επίβλεψης των Αβγών της Χελώνας Καρέτα – Καρέτα [Project Leonardo]
To Πρόβλημα: Και ποιος δεν έχει ακουστά το όνομα Καρέτα – Καρέτα. Αυτό το αγαπημένο είδος θαλάσσιας χελώνας, το οποίο εδώ και καιρό κινδυνεύει υπό εξαφάνιση. Παρότι οι συγκεκριμένες χελώνες, αφού μεγαλώσουν μπορούν να διανύσουν τεράστιες αποστάσεις εντός νερού, ταξιδεύοντας σε θάλασσες και ωκεανούς, χρειάζονται συγκεκριμένες παραλίες για να γεννήσουν τα αβγά τους. Ορισμένες από […]
Το έξυπνο ψυγείο
Γενικό Πρόβλημα Σύμφωνα με έρευνες, μεγάλη απειλή για το περιβάλλον αποτελεί σήμερα η παραγωγή τροφής παγκοσμίως καθώς απαιτεί το 34% της γης και το 69% του πόσιμου νερού, ενώ ταυτόχρονα το 24%-30% των εκπομπών των αερίων θερμοκηπίου οφείλεται σε αυτή. Από την παγκόσμια παραγωγή τροφίμων, περίπου το 1/3 χάνεται ή πετιέται στα σκουπίδια με μεγάλο μερίδιο ευθύνης να αποδίδεται στα νοικοκυριά. Χαρακτηριστικό είναι πως αν […]
Απομακρυσμένος έλεγχος και συνεργασία έξυπνου εργαστηρίου Πληροφορικής με εργαστήριο Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων, με χρήση Raspberry Pi και σύγχρονων αισθητηρίων αυτοματισμού. Σύγχρονες μετρήσεις πιστοποίησης των ηλεκτρικών τους εγκαταστάσεων.
Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας για ακόμα μια χρονιά καινοτομεί σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας έργα που στόχο έχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τους, να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες και τους αυτοματισμούς συνδυάζοντας την έξυπνη τεχνολογία Internet of Things (IoT) το Διαδίκτυο των Πραγμάτων. Το έργο μας απαρτίζεται από δύο (2) μέρη. 1ο Μέρος: Το Σχεδιασμό […]
Ηλεκτρονικός μετεωρολογικός σταθμός
Το έργο μας(ουσιαστικά 2 έργα) περιλαμβάνει την κατασκευή ηλεκτρονικού μετεωρολογικού σταθμού με ηλεκτρονικό βαρόμετρο, θερμόμετρο, υγρασιόμετρο και βροχόμετρο, ανεμοδείκτη, ανεμόμετρο και φωτόμετρο. Το βροχόμετρο, ο ανεμοδείκτης και το ανεμόμετρο είχαμε σκοπό να κατασκευαστούν με εκτυπωτή 3D όμως η πανδημία οδήγησε σε αλλαγές 2 φορές των ομάδων του έργου και έτσι αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το σετ […]
Meteo Learning Machine Project
4ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς Meteo Learning Machine Project Είμαστε μια ομάδα μαθητών του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς και για τον 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ , αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μία εφαρμογή πρόβλεψης του καιρού στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Η Εφαρμογή θα χρησιμοποιεί και θα επεξεργάζεται δεδομένα χρονοσειρών για τον καιρό προηγούμενων χρονικών περιόδων και με […]
Ευφυές ρομποτικό σύστημα για τον εντοπισμό και τη συλλογή απορριμμάτων από παραλίες – Robots@MET A.I.
Γενικό Πρόβλημα Κάθε χρόνο περίπου 10 εκατομμύρια τόνοι απορριμάτων καταλήγουν στις θάλασσες. Τα πλαστικά, και ειδικότερα τα απορρίμματα πλαστικών συσκευασιών, όπως τα μπουκάλια αναψυκτικών και οι σακούλες μίας χρήσης, είναι ο κυριότερος τύπος σκουπιδιών που βρίσκεται στο θαλάσσιο περιβάλλον. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα από τους περίπου 200.000 τόνους πλαστικού που παράγονται κάθε χρόνο μόνο ένα μικρό […]