Έρευνα: Κάμερες χρησιμοποιούνται εδώ και αρκετά χρόνια στους δρόμους κυρίως για την καταγραφή παραβιάσεων των ορίων ταχύτητας. Δεν είναι όμως τόσο εξελιγμένες όσο θα έπρεπε. Δεν αναγνωρίζουν τον τύπο του οχήματος, δεν δίνουν στοιχεία που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη ρύθμιση της κυκλοφορίας, δεν αναγνωρίζουν οχήματα που εμπλέκονται σε ατυχήματα κτλ. Σχεδιασμός: Χρησιμοποιώντας αλγορίθμους τεχνητής […]
Γυμνάσια
Έργα μαθητών γυμνασίου
Φτιάχνουμε ένα ιπτάμενο τετρακόπτερο drone από το μηδέν (DIY) – 7 Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
Ιδέα Ένας από τους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης είναι η ενσωμάτωσή της σε Αυτόνομα Οχήματα, όπως αυτοκίνητα και αεροσκάφη, που οδηγούνται από μόνα τους χωρίς τη βοήθεια του ανθρώπου. Οι αλγόριθμοι συλλέγουν στην είσοδο τους τα δεδομένα των ποικίλων αισθητήρων του οχήματος, όπως αποστασιόμετρο λέιζερ, κάμερα, θέση GPS κλπ, για τον εντοπισμό στο χώρο και […]
Έξυπνος χρωματικός διαλογέας δεμάτων – 7 Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
Η ιδέα μας: Στόχος της ομάδας μας είναι η συναρμολόγηση ενός έξυπνου ταινιόδρομου που θα καλύπτει κυρίως τις ανάγκες της διαλογής-μεταφοράς δεμάτων. Η αρχική μας ιδέα ήταν ένα μηχάνημα που μπορεί να ξεχωρίζει τα δέματα και ανάλογα με το χρώμα ενός αυτοκόλλητου, ο αισθητήρας χρώματος θα ξεχωρίζει το δέμα και θα το πηγαίνει στον σωστό […]
Αυτο-Οδηγούμενο Όχημα-Ρομπότ
Το αυτοκίνητο-ρομπότ θα ελέγχεται από το raspberry pi 5. Θα έχει 2 κάμερες, η μία δεν είναι ενσωματωμένη στο ρομπότ και θα είναι σε σταθερή θέση καθώς θα εντοπίζει τις γραμμές του δρόμου και η άλλη (που είναι ενσωματωμένη) έχει την δυνατότητα να κινείται, θα αναγνωρίζει πράγματα γύρω από το ρομπότ, όπως για παράδειγμα […]
Σύστημα αυτόματης καταγραφής παρουσιών των μαθητών με την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Το συγκεκριμένο έργο επιμελήθηκε ο μαθητής της Γ Γυμνασίου Μαρκάκης Νικόλας Νόα Χρησιμοποιώντας μία κάμερα και ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου βασισμένο σε εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης (Τ.Ν.), θέλουμε να φτιάξουμε ένα σύστημα παρουσιών των μαθητών στην τάξη. Όταν ένα παιδί θα μπαίνει μέσα στην τάξη θα το καταγράφει μία κάμερα η οποία θα […]
Αναγνώριση άρθρων με πιθανές ψευδείς ειδήσεις (fake news) μέσω Τ.Ν.
Το συγκεκριμένο έργο επιμελήθηκε ο μαθητής της Γ Γυμνασίου Κουμεντάκης Ναπολέων Πολλές φορές, στην καθημερινότητά μας, συναντάμε κάποια άρθρα, σε κάποιες άγνωστες ηλεκτρονικές διευθύνσεις και συνδέσμους, στα οποία πάντα υπάρχει η πιθανότητα να περιέχονται ψευδείς ειδήσεις (fake news). Θα υπήρχε άραγε, κάποιος τρόπος, να προειδοποιήσουμε τον κόσμο για τις ειδήσεις που διαβάζει, τη […]
Ηλιακή Αφαλάτωση – Εσπερινό Γυμνάσιο και Λ.Τ. Λέρου
Το όνομα της ομάδας είναι “Οι φίλοι του γλυκού νερού της Λέρου” και συμμετέχουν οι μαθητές του Εσπερινού Γυμνασίου & Λ.Τ. Λέρου. Αναλυτική περιγραφή του έργου: Το κύριο μέρος της κατασκευής θα αποτελείται από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον καθώς και από ανακυκλώσιμα υλικά. Το κύριο μέρος θα είναι μία ξύλινη στεγανή κατασκευή που στο […]
Bridge_Gym_Riou Έξυπνη Περιβαλλοντική Γέφυρα
Η παρουσίαση που ακολουθεί αποτελεί συλλογική εργασία των μαθητών του γυμνασίου Ρίου και περιλαμβάνει διαφάνειες που δημιουργήθηκαν από μαθητές της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου μας για την σχολική χρονιά 2023-24 Bridge_Gym_Riou Έξυπνη Περιβαλλοντική Γέφυρα Το έργο μας Bridge_Gym_Riou Έξυπνη Περιβαλλοντική Γέφυρα το εμπνευστήκαμε από την ανάγκη μας να προστατεύσουμε το περιβάλλον, και ειδικότερα το θαλάσσιο […]
Smart-Aquarium – 2ο Γυμνάσιο Χολαργού
Η κεντρική ιδέα του έργου αφορά την παρακολούθηση και διαχείριση ενός οικιακού ενυδρείου. Η τυπική χειροκίνητη διαχείρισή του περιλάμβανε έως τώρα, το τάισμα των ψαριών σε συγκεκριμένες ώρες καθώς και τον φωτισμό του ενυδρείου όταν το φυσικό φως δεν είναι αρκετό. Αυτές οι διαδικασίες αυτοματοποιήθηκαν με τη χρήση υπολογιστή SBC (Raspberry Pi), μικρο-ελεγκτή Arduino, ειδικών […]
DimKakoGeoPet – Αυτόματη ταΐστρα ζώων μέσω αναγνώρισης εικόνας
Περιγραφή Θέλοντας να βοηθήσουμε στο πρόβλημα ταΐσματος των κατοικίδιων ζώων η ομάδα μας κατασκέυασε μια αυτόματη ταΐστρα. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδαμε ότι αν και υπάρχουν αρκετές αυτόματες ταΐστρες, οι περισσότερες δεν αφορούν παραπάνω από ένα ζώο ή δεν έχουν δυνατότητα να βγάζουν διαφορετικές τροφές. Επειδή οι σκύλοι έχουν διαφορετικές διατροφικές ανάγκες σε σχέση με τις […]