Το πρόγραμμά μας αφορά τον κορωνοϊό. Αποτελείται από δύο μέρη, τον HTML κώδικα και τον Python κώδικα με τον οποίο ασχολήθηκαν δύο ομάδες. Στον HTML κώδικα, ο χρήστης μπαίνει σε μία ιστοσελίδα, συμπληρώνει κάποια προσωπικά στοιχεία και απαντάει σε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με συμπτώματα. Στον Python κώδικα, συγκεντρώνουμε όλες αυτές τις απαντήσεις και βγάζουμε ένα […]
BikeSignals – 4o Γενικό Λύκειο Κοζάνης
Πρόβλημα Διανύουμε μια περίοδο κατά την οποία το κύριο πρόβλημα που απασχολεί ολόκληρη την ανθρωπότητα είναι αυτό του ελέγχου της διασποράς του Covid – 19. Σήμερα η πρόσβαση σε κλασσικά ασύρματα δίκτυα μεταφοράς δεδομένων 4G και τώρα 5G έχει υψηλό κόστος και απαιτεί κατανάλωση ενέργειας που σε ορισμένες περιπτώσεις είναι υψηλή. Στην περίπτωση ασύρματων δικτύων Wi-fi […]
The Robowheels project – Αυτοματοποιημένο αναπηρικό αμαξίδιο (1ο Δημοτικό Μουρνιών)
(The Robowheels project) Αυτοματοποιημένο αναπηρικό αμαξίδιο https://github.com/talos-robotics/Robowheels Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές . Συμμετέχοντες Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Μανούσακας Μανούσος – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86 Μαθητές Αναστασάκης Ιωάννης Ρουσιάκης Πέτρος Στραβοπόδη Κωνσταντίνα Γενικά στοιχεία σεναρίου Σενάριο δραστηριότητας Αριθμός μαθητών: 5 Αριθμός Ομάδων: 2 Αριθμός ατόμων ανά […]
COVID Detective (Scratch)
Το πρόγραμμα κάνει στον χρήστη κάποιες ερωτήσεις σχετικά με συμπτώματα. Ανάλογα με τις απαντήσεις βγάζει συμπέρασμα αν ο χρήστης έχει κορωνοϊό ή όχι. Το αποθετήριό μας βρίσκεται εδώ. Το βίντεό μας βρίσκεται εδώ. Την ιδέα μας την εμπνευστήκαμε από τον κορωνοϊό. Θέλαμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους στο να εντοπίζουνε τα κρούσματα. Το μοναδικό στοιχείο που […]
Smart_School
Το Έξυπνο Σχολείο (Smart_School): Η δημιουργική επίλυση ενός περιβαλλοντικού προβλήματος, μέσα από την αξιοποίηση του κιτ εφευρέσεων Makey Makey Περίληψη Η παρούσα εργασία αφορά μία εκπαιδευτική δράση που υλοποιήθηκε σε τρία Νηπιαγωγεία. Δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των παιδιών μέσα από την περιβαλλοντική επίλυση ενός προβλήματος που αφορά τη σπατάλη νερού και ενέργειας […]
Γενικό Λύκειο Καλαμπάκας – Robodoc
Κινητός σταθμός υγειονομικής υπηρεσίας και ελέγχου – Robodoc Η τελευταία παγκόσμια πανδημία του κορονοϊού κάνει επιτακτική την ανάγκη να προετοιμαστούμε καλύτερα για την μελλοντική αντιμετώπιση παρόμοιων κρίσεων στον τομέα της υγείας. Η τεχνολογία, όπως πάντα, θα είναι πολύτιμος αρωγός μας στην διαχείριση παρόμοιων καταστάσεων. Η πρότασή μας κινείται στην θεματική κατηγορία της υγείας αλλά αγγίζει […]
Εν Δράσει “ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!” – 1ο Νηπιαγωγείο Λητής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Το έργο έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα συμπερίληψης όλων στην εκπαίδευση και προπάντων των ατόμων με ειδικές ανάγκες-ικανότητες. Για την επίτευξη του στόχου θα χρησιμοποιηθεί το ρομπότ Edison. Συγκεκριμένα, η ομάδα ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ θα αναλάβει να ανακαλύψει τρόπους προσέγγισης και ασφαλούς κίνησης παιδιών με κινητικά προβλήματα, προβλήματα όρασης […]
Chatbot (πρώην Answer Seeker)
Όταν ξεκινήσαμε το έργο μας, η αρχική μας σκέψη ήταν να του κάνουμε ερωτήσεις και να αναζητεί απαντήσεις στο internet. Για αυτό το λόγο και το αρχικό μας όνομα ήταν Answer Seeker. Είδαμε ότι αυτό δεν μπορούμε να το κάνουμε με Scratch, οπότε τροποποιήσαμε το έργο και αλλάξαμε το όνομα. Το chatbot μας, πλέον, κάνει […]
ASTROFARMERS !!!! 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων “Καλλιεργώντας στον πλανήτη Άρη”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Κλιματική αλλαγή – Προστασία του Περιβάλλοντος ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ASTROFARMER ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: Καλλιεργώντας στον πλανήτη Άρη ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: Τάλλου Κωνσταντίνα ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: Τα νήπια ταξιδεύουν στο διάστημα στα πλαίσια του ERASMUS+ έργου R4C του ΙΕΠ, συνεργάζονται με το διατμηματικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με τοπικούς και μη τοπικούς φορείς, […]
2ο Γυμνάσιο Χανίων – FeedBot
Η ιδέα… Η ομάδα ROBOTEAM του 2ου Γυμνάσιου Χανίων συμμετέχει στον 3o Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών, σχεδιάζοντας, προγραμματίζοντας και κατασκευάζοντας το πρωτότυπο ρομπότ FeedBot. Το FeedBot είναι ένα ρομπότ παροχής τροφής και νερού σε δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα. Η ομάδα του σχολείου μας συγκέντρωσε συνολικά 12 προτάσεις και ιδέες για τη συμμετοχή στον 3ο Πανελλήνιο […]