Αρχεία: Συμμετοχές 2021

Πάρκο με τις προσωπικότητες που λάμπουν_ 1ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου_τμήμα 1

Α ΦΑΣΗ:  (Αρχική Πρόταση) Στόχος του προγράμματος είναι να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε με τους μαθητές μας ένα πολιτιστικό πάρκο προσβάσιμο και αξιοποιήσιμο από όλους. Ένα πολιτιστικό πάρκο, στο οποίο καθώς περιηγείσαι θα μαθαίνεις για τη ζωή και το έργο διάσημων προσωπικοτήτων, ανθρώπων οι οποίοι με τη στάση και το έργο τους άλλαξαν με θετικό […]

Read More

Robolianokladi. Οι μαθητές του ΝΓ Λιανοκλαδίου βοηθούν στην προστασία των πολικών αρκούδων!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Σε αυτό το έργο τα παιδιά της ομάδας “Robolianokladi” θα φτιάξουν μια μακέτα που θα απεικονίζει τμήματα του Βορείου Πόλου. Δυο πολικά αρκουδάκια βγήκαν από τη φωλιά τους χωρίς να το αντιληφθεί η μητέρα τους. Προχώρησαν έξω από τη φωλιά αλλά για κακή τους τύχη πάτησαν σε λεπτά κομμάτια πάγου και φοβούνταν να κινηθούν […]

Read More

Lenna Framework – 7ο ΓΕΛ Καλαμαριάς

Στις μέρες μας, οι καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και η συμφόρηση στα τηλεφωνικά κέντρα είναι συνηθισμένο φαινόμενο.  Για την λύση αυτού του προβλήματος έχουν γίνει διάφορες προτάσεις. Όπως για παράδειγμα τα Chatbots και οι σελίδες Συχνών Ερωτήσεων, που όμως τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών. Το Lenna Framework είναι ένα […]

Read More

Σύστημα παρακολούθησης επιβαρυντικών παραγόντων για την ανάπτυξη ιικού φορτίου στις σχολικές αίθουσες – 1ο ΕΠΑΛ Τρικάλων (VirusBots)

Το έργο μας αποτελείται από διάφορες τεχνολογίες οι οποίες όλες μαζί αποτελούν ένα σύστημα καταγραφής βεβαρημένης ατμόσφαιρας, που μπορεί να συμβάλλει στην παρακολούθηση του ιικού φορτίου στις σχολικές αίθουσες. Συγκεκριμένα οι επιμέρους λειτουργίες του είναι:  Καταμέτρηση ατόμων Καταγράφει πόσοι μαθητές βρίσκονται σε κάθε αίθουσα την κάθε στιγμή (ουσιαστικά χρησιμοποιείται ως παρουσιολόγιο). Χρησιμοποιήσαμε δύο Αισθητήρες Απόστασης […]

Read More

Σύστημα διαχείρισης υδάτινων πόρων

8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων Μαθητές: Μυρτώ Αϊβαλιώτη, Γιάννης Πετράκης, Μαρίλια Καντεράκη, Γιώργος Γαλανάκης, Μιχάλης Τσιγάλογλου Εκπαιδευτικός: Νικόλαος Δόβρος Σκοπός της εργασίας μας είναι η δημιουργία ενός συστήματος αυτόματης διαχείρισης ενέργειας. Η εξοικονόμηση νερού (κατάλληλου για ύδρευση και άρδευση) είναι μια διάσταση της κλιματικής αλλαγής η οποία απασχολεί όλο και περισσότερο τον κόσμο και που γίνεται […]

Read More

Earth-lovers

Οι Αειφοράκηδες του Αειφόρου Νηπιαγωγείου Ταυρωνίτη κάνουν μια σύνοψη της διαδρομής τους στον κόσμο της Αειφορίας τα τελευταία 5 χρόνια δηλαδή από τότε που πιστοποιήθηκε το σχολείο για πρώτη φορά ως Αειφόρο. Το έργο μας έχει σκοπό να εισάγει τον χρήστη στην αειφόρο αντίληψη της ζωής μέσα από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης , […]

Read More

Ρομποτική σκούπα

8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων Ομάδα: Μιχελάκης Νίκος, Πουλάκης Οδυσσέας, Ζερβουδάκης Μιχάλης, Ορφανός Βαγγέλης Εκπαιδευτικός: Νικόλαος Δόβρος Σκοπός της εργασίας μας είναι η κατασκευή μιας έξυπνης σκούπας ρομπότ που θα κινείται αυτόνομα μέσα στο χώρο και θα απορροφά σκουπίδια. Βάση του ρομποτικού συστήματος αποτελεί ένα αυτόνομα όχημα που αποφεύγει εμπόδια σε συνδυασμό με μια αντλία αέρα […]

Read More

Envi

Στοιχεία ομάδας: Coconut Team Robotics – ομάδα μαθητών Γυμνασίου Μαυρόπουλος Θεόφιλος Μπάλκος Δημήτρης Ντόβα Ασπασία Παπαθανασίου Αχιλλέας Εκπαιδευτικός: Αρβανιτάκης Γιάννης, Όμιλος Ρομποτικής Μικροί Χάκερ για μαθητές Γυμνασίου, Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας. Η Envi είναι ένα ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη, με το οποίο μπορούμε να συνομιλούμε, ενώ παράλληλα μπορεί να ελέγχει τις συνθήκες που επηρεάζουν την […]

Read More

Βωβοτυφλό Σύστημα Επικοινωνίας

Βωβοτυφλό Σύστημα Επικοινωνίας Η φιλοδοξία του έργου αυτού είναι να επιχειρήσει την επικοινωνία ενός βωβού και ενός τυφλού προσώπου. Το βωβό πρόσωπο χρησιμοποιεί μια παλιότερη τεχνολογία επικοινωνίας, τον κώδικα Morse. Το τυφλό  πρόσωπο χρησιμοποιεί τον κώδικα Braille. Η επικοινωνία είναι μονόπλευρη, ο βωβός στέλνει μήνυμα στον τυφλό μέσω Κώδικα Morse. Ο τυφλός λαμβάνει το μήνυμα […]

Read More

Fake News Fighter

Το πρόγραμμα μας αναγνωρίζει τις ψευδείς ειδήσεις. Από τα κριτήρια που μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε εμείς κατασταλάξαμε στον εντοπισμό χαρακτηριστικών λέξεων στον τίτλο. Έχει παρατηρηθεί ότι οι ψευδείς ειδήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν διαφορετικές λέξεις στον τίτλο και στο κείμενο από τις αληθινές και ένα πρόγραμμα μηχανικής μάθησης θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτό το κριτήριο για να […]

Read More