COVID Detective (Python & HTML)

COVID Detective (Python & HTML)

Το πρόγραμμά μας αφορά τον κορωνοϊό. Αποτελείται από δύο μέρη, τον HTML κώδικα και τον Python κώδικα με τον οποίο ασχολήθηκαν δύο ομάδες.

Στον HTML κώδικα, ο χρήστης μπαίνει σε μία ιστοσελίδα, συμπληρώνει κάποια προσωπικά στοιχεία και απαντάει σε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με συμπτώματα.

Στον Python κώδικα, συγκεντρώνουμε όλες αυτές τις απαντήσεις και βγάζουμε ένα συμπέρασμα για το ποια είναι η πιθανότητα να έχει κορωνοϊό, χρησιμοποιώντας τεχνικές Machine Learning. Τα δεδομένα που έχουμε χρησιμοποιήσει είναι χωρίς το εμβόλιο.

Οι δύο κώδικες συνδυάζονται σε μία εφαρμογή με τη χρήση του python framework Flask. Αυτό το βήμα, λόγω αυξημένης δυσκολίας, πραγματοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς.

Το αποθετήριό μας βρίσκεται εδώ.

Το βίντεό μας βρίσκεται εδώ.

Η έμπνευση μας ήρθε από την κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο κόσμος λόγω της πανδημίας. Θέλαμε να βοηθήσουμε στην προσπάθεια εντοπισμού πιθανών κρουσμάτων.

Όσον αφορά τις δυσκολίες, το Machine Learning ήταν κάτι καινούριο για εμάς και ήταν αυτό που μας δυσκόλεψε περισσότερο να κατανοήσουμε.

Όσον αφορά το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα:

1. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε μία ακόμη δυνατότητα, ώστε αντί η εφαρμογή να βρίσκει την πιθανότητα να έχει κάποιος κορωνοϊό, να εντοπίζει αν ο πυρετός κάποιου είναι πιο πιθανό να οφείλεται σε κορωνοϊό ή σε απλή γρίπη.

2. Στο τέλος η εφαρμογή θα μπορούσε να συμβουλεύει τον κόσμο να κάνει τεστ ή ακόμη και το εμβόλιο (αν είναι αρνητικός).

3. Σε κάθε σύμπτωμα πρέπει κάποιος να απαντήσει ναι ή όχι. Αν μία απάντηση αφεθεί κενή, το πρόγραμμα αποτυγχάνει. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε διαχείριση του σφάλματος, ώστε ο χρήστης να υποχρεωθεί να επιλέξει. Το να θεωρήσουμε όμως μία από τις δύο πιθανές απαντήσεις ως default θα ήταν λάθος, διότι έτσι θα επηρεάζαμε το αποτέλεσμα του προγράμματος.

Συμμετέχοντες
Μαθητές (CoderDojo Ninjas)
Κρυσταλλένια Ζεάκη (Β Γυμνασίου)
Γιάννης Μαζαράκης (Β Γυμνασίου)
Γεωργία Παγκάκη (Β Γυμνασίου)
Αγγελική Καράμπαμπα (Β Γυμνασίου)
Πασχάλης Παπαδόπουλος (Β Γυμνασίου)
Χρύσα Χριστοπούλου (Β Γυμνασίου)

Εκπαιδευτικοί
Κατερίνα Πετρίδου (Φυσικός / CoderDojo Co-champion)
Βαλάντης Χατζημάγκας (Πληροφορικός Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών / CoderDojo Mentor)
Μάνος Ζεάκης (Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος / CoderDojo Champion)

Στο υλικό που χρησιμοποιήσαμε για το Machine Learning είχαμε τη βοήθεια του Data Scientist Ευγένιου Οικονόμου.