Το καλοκαίρι και γενικότερα στην Ελλάδα λόγω ηλιοφάνεια ηλιακοί θερμοσίφωνες συσσωρεύουν πάρα πολύ ζεστό νερό όπλο περισσεύει. Τι θα γινόταν αν τυχόν αυτό το περίσσιο νερό μπορείτε να το χρησιμοποιήσουμε για να παράγουμε ηλεκτρικό ρεύμα; Υπάρχουν αντικείμενα που παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα εάν εφαρμόσουμε πάνω τους διαφορά θερμοκρασίας. Από τη μία πλευρά Δηλαδή αν ζεσταθούμε Ενώ […]
Αιολική Ενέργεια
Η ομάδα θέλει να παράγει ηλεκτρική ενέργεια με τον αέρα. Οι ανεμογεννήτριες θα τοποθετηθούν περιμετρικά μιας οδού που είναι ταχείας κυκλοφορίας, έτσι ώστε η υψηλή ταχύτητα των οχημάτων να περιστρέφει τους ενήλικες. Αυτή η κίνηση θα παράγει ηλεκτρικό ρεύμα.
MeteoStation
Την περίοδο που ζούμε την κλιματική αλλαγή είναι ολοφάνερο αναγκαίο να καταλαβαίνουμε τον καιρό και το κλίμα. Απαραίτητο είναι να δημιουργήσουμε ένα μετεωρολογικό σταθμό και να δημιουργήσουμε αισθητήρες οι οποίοι θα αντιλαμβάνονται την αλλαγή του κλίματος. Στο συγκεκριμένο project η ομάδα θα προσπαθήσει να κατασκευάσει ένα μετεωρολογικό σταθμό που θα έχει αισθητήρες βροχής, ανέμου, κατεύθυνσης […]
WaterLeakDetector
Όταν έρχεται ο λογαριασμός είναι πλέον αργά. Μία διαρροή νερού γίνεται αντιληπτεί όταν προκαλέσει μεγάλη ζημιά. Σκοπός της ομάδας είναι να κατασκευάσει μία συσκευή, η οποία θα αντιλαμβάνεται διαρροή νερού από το δίκτυο ύδρευσης. Με αυτή την συσκευή θα μειώσουμε την απώλεια πόσιμου νερού που προκαλείται από μία έστω και μικρή διαρροή.
SunFollower
Σκοπός είναι ένα φωτοβολταϊκό πάνελ να έχει την μέγιστη δυνατή απόδοση. Για να συμβεί αυτό πρέπει να βλέπει στον ήλιο και να τον ακολουθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με ρομποτικό βραχίονα, αισθητήρα φωτεινότητας, αισθητήρας ενεργειακής απόδοσης (αισθητήρας τάσης) και φωτοβολταϊκό πάνελ. https://github.com/Krinides01/SunFollower
ΑΝΕΜΟΣ
θα δημιουργήσουμε αυτοκίνητο που θα αξιοποιεί ανανεώσιμες μορφές ενέργειας (ηλιακή και αιολική). θα χρησιμοποιήσουμε ηλιακό πάνες και εξοπλισμό αυτοκινήτου.
Αειφόρο σύστημα χαμηλού κόστους για αυτόματο πότισμα
Η ομάδα του CoderDojo Patras μαζί με το Εργαστήριο Ψηφιακών Συστημάτων και Επεξεργασίας Ψηφιακών Μέσων (DSMC Lab) του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου θα κατασκευάσουν ένα αυτόματο σύστημα ποτίσματος φυτού χαμηλού κόστος που θα χρησιμοποιεί βρόχινο νερό για να γεμίζει μια δεξαμενή. Οι λεπτομέρειες της εργασίας μας μαζί με προσχέδιο της εγκατάστασης θα ανακοινωθούν σύντομα. Αποθετήριο GitHub: […]
10ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ-Η αποστολή του OCEANIS
Αναλυτική περιγραφή της ιδέας: Σημείωση: α) Για καλύτερη εμπειρία μελέτης, στο κείμενο αποφεύχθηκε η απευθείας ενσωμάτωση των εικόνων και video. Μπορείτε όμως να τα δείτε μέσω των μπλε συνδέσμων του κειμένου ανοίγοντάς τους σε νέα καρτέλα. β) Ακόμη περισσότερες πληροφορίες για τα περιεχόμενα των φακέλων του github και όχι μόνο, μπορείτε να βρείτε στα αντίστοιχα […]
E-Pot
ΣΥΣΤΗΜΑ “e-pot” ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ – ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΡΩΝ και 3ο ΕΚ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Περιγραφή : Η ομάδα θα είναι μαθητές του τμήματος Α2 Α3 στα πλαίσια του μαθήματος εφαρμογών πληροφορικής και Γ Ηλεκτρονικών στα πλαίσια του μαθήματος ρομποτικής θα σχεδιάσουν και θα υλοποιήσουν ένα ηλεκτρονικό γλαστράκι, το οποίο θα περιέχει αισθητήρες μέτρησης, υγρασίας ρίζας φυτού, θερμοκρασίας […]