Περίληψη Η εργασία αυτή προτείνει ένα σύστημα ελέγχου των παραμέτρων ποιότητας του νερού, με το Arduino Mega ως βασική πλατφόρμα ανάπτυξης και τους αισθητήρες θερμοκρασίας, pH, θολότητας (turbidity), ολικών διαλυμένων στερεών (TDS), και διαλυμένου οξυγόνου (Dissolved Oxygen), για την καταμέτρηση των παραμέτρων του νερού. Οι μετρήσεις εμφανίζονται στη σειριακή οθόνη του υπολογιστή, και ταυτόχρονα αποθηκεύονται […]
Η ιδέα μας είναι να κατασκευάσουμε μια ρομποτική αράχνη. Εκμεταλλευόμενοι τον 3d printer που διαθέτει το σχολείο μας, θέλουμε να σχεδιάσουμε, να κατασκευάσουμε και να προγραμματίσουμε μια ρομποτική αράχνη η οποία θα είναι σε θέση να περπατάει αυτόνομα στο χώρο. Ταυτόχρονα, η αράχνη θα είναι εφοδιασμένη με τους κατάλληλους αισθητήρες, προκειμένου μέσω του αλγόριθμου που […]
Δημιουργία ενός συστήματος το οποίο θα τοποθετείται στο χώμα δίπλα σε ένα φυτό και θα μετράει υγρασία χώματος, υγρασία και θερμοκρασία ατμόσφαιρας. Ειδικότερα, οι μετρήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω αντίστοιχων αισθητήρων οι οποίοι θα συνδέονται μέσω breadboard σε πλακέτα Arduino. Έτσι, μόλις συλλέγονται τα απαραίτητα δεδομένα και εμφανίζονται σε μια εφαρμογή (η οποία θα δημιουργηθεί με […]
Σκοπός της ομάδας μας είναι να κατασκευάσει έναν αυτόματο ρομποτικό βραχίονα. Ο βραχίονας αυτός θα μπορεί να πιάνει αντικείμενα, να αναγνωρίζει το χρώμα τους και στη συνέχεια να τα ταξινομεί ανάλογα με αυτό. Για να το κάνει αυτό θα χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα χρώματος. Η ιδέα μας ήρθε επειδή στο σχολείο μας διαθέτουμε τρισδιάστατο εκτυπωτή και […]
Συμμετοχή του Μουσικού Γυμνασίου-Λυκειακές τάξεις Ιλίου στον 6ο διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση Τίτλος έργου Αναγνώριση Νοηματικής γλώσσας (αριθμοί 1-10) Συνοπτική περιγραφή του έργου Οι μαθητές εκπαίδευσαν μοντέλο πόζας στην Google Teachable machine για τις χειρομορφές των αριθμών 1-10 στην νοηματική γλώσσα. Μετά τον έλεγχο του μοντέλου προχώρησαν σε συγγραφή κώδικα στο PRG AI Blocks, […]
Η Τεχνητή νοημοσύνη εδώ και καιρό συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και θέση στον πρωτογενή τομέα της γεωργίας. Ο άνθρωπος εξελίσσεται από παραγωγό σε συλλέκτη δεδομένων από τα χωράφια του. Μπορεί με τις νέες τεχνολογικές επεμβάσεις να συλλέξει δεδομένα για τα προϊόντα που καλλιεργεί, για τον εμπλουτισμό του εδάφους με πλούσια ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την καλλιέργεια […]
1.Αναλυτική περιγραφή ιδέας: Το παιχνίδι “Empathy Lightbulb” είναι ένα συνδυαστικό παιχνίδι περιπέτειας (adventure game) και προσομοίωσης (simulation game). Σχεδιάζεται με στόχο, αφενός να εξελίσσει μια ιστορία που καλλιεργεί σταδιακά την ενσυναίσθηση του παίκτη, αφού αλληλεπιδρά με αντικείμενα – χαρακτήρες, ενώ, αφετέρου, καλεί τον παίκτη να μπορεί να διαχειριστεί με επιτυχία μια κατάσταση, προκαλώντας διακλαδώσεις της […]
Το όνομα της ομάδας μας είναι Special Team Educated in Modeling (S.T.E.M.)@eneegyl και εκπροσωπούμε το 2ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Το έργο μας ονομάζεται «Smart City» και φιλοδοξεί στην προσομοίωση μιας σύγχρονης πόλης, μέσω της δημιουργίας μακέτας. Μια πόλη, η οποία παρέχει προτάσεις βιωσιμότητας, πράσινης ενέργειας, με σαφή προσανατολισμό στην οικολογία και τον πολιτισμό. Συγκεκριμένα η […]
Τίτλος έργου: Ήρωες της αυλής = ήρωες του κόσμου ΘΕΜΑ: Σχολική αυλή, αειφορία, Τεχνητή νοημοσύνη Στόχοι Οι μαθητές: -Να προβληματιστούν για προβλήματα της καθημερινότητας που αφορούν το περιβάλλον και την προστασία του. -Να εμπλακούν στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν την αειφορία και τη βιωσιμότητα. -Να κατανοήσουν τη σύνδεση της σχολικής αυλής με το ευρύτερο τοπικό […]