Αρχεία: Συμμετοχές 2024

ARWAQUTE – Μέτρηση & έλεγχος παραγόντων ποιότητας νερού με arduino

Περίληψη Η εργασία αυτή προτείνει ένα σύστημα ελέγχου των παραμέτρων ποιότητας του νερού, με το Arduino Mega ως βασική πλατφόρμα ανάπτυξης και τους αισθητήρες θερμοκρασίας, pH, θολότητας (turbidity), ολικών διαλυμένων στερεών (TDS), και διαλυμένου οξυγόνου (Dissolved Oxygen), για την καταμέτρηση των παραμέτρων του νερού.  Οι μετρήσεις εμφανίζονται στη σειριακή οθόνη του υπολογιστή, και ταυτόχρονα αποθηκεύονται […]

Read More

RoboSpider

Η ιδέα μας είναι να κατασκευάσουμε μια ρομποτική αράχνη. Εκμεταλλευόμενοι τον 3d printer που διαθέτει το σχολείο μας, θέλουμε να σχεδιάσουμε, να κατασκευάσουμε και να προγραμματίσουμε μια ρομποτική αράχνη η οποία θα είναι σε θέση να περπατάει αυτόνομα στο χώρο. Ταυτόχρονα, η αράχνη θα είναι εφοδιασμένη με τους κατάλληλους αισθητήρες, προκειμένου μέσω του αλγόριθμου που […]

Read More

gAIa

Δημιουργία ενός συστήματος το οποίο θα τοποθετείται στο χώμα δίπλα σε ένα φυτό και θα μετράει υγρασία χώματος, υγρασία και θερμοκρασία ατμόσφαιρας. Ειδικότερα, οι μετρήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω αντίστοιχων αισθητήρων οι οποίοι θα συνδέονται μέσω breadboard σε πλακέτα Arduino. Έτσι, μόλις συλλέγονται τα απαραίτητα δεδομένα και εμφανίζονται σε μια εφαρμογή (η οποία θα δημιουργηθεί με […]

Read More

AI_Arm

Σκοπός της ομάδας μας είναι να κατασκευάσει έναν αυτόματο ρομποτικό βραχίονα. Ο βραχίονας αυτός θα μπορεί να πιάνει αντικείμενα, να αναγνωρίζει το χρώμα τους και στη συνέχεια να τα ταξινομεί ανάλογα με αυτό. Για να το κάνει αυτό θα χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα χρώματος. Η ιδέα μας ήρθε επειδή στο σχολείο μας διαθέτουμε τρισδιάστατο εκτυπωτή και […]

Read More

Αναγνώριση Νοηματικής γλώσσας (αριθμοί 1-10) – Μουσικό Γυμνάσιο ΛΤ Ιλίου

Συμμετοχή του Μουσικού Γυμνασίου-Λυκειακές τάξεις Ιλίου στον 6ο διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση Τίτλος έργου Αναγνώριση Νοηματικής γλώσσας (αριθμοί 1-10) Συνοπτική περιγραφή του έργου Οι μαθητές εκπαίδευσαν μοντέλο πόζας στην Google Teachable machine για τις χειρομορφές των αριθμών 1-10 στην νοηματική γλώσσα. Μετά τον έλεγχο του μοντέλου προχώρησαν σε συγγραφή κώδικα στο PRG AI Blocks, […]

Read More

Αυτόνομο Ρομποτικό Όχημα κι ως ChatBot (ο έξυπνος βοηθός) στις θερμοκηπιακές καλλιέργειες

Η Τεχνητή νοημοσύνη εδώ και καιρό συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και θέση στον πρωτογενή τομέα της γεωργίας. Ο άνθρωπος εξελίσσεται από παραγωγό σε συλλέκτη δεδομένων από τα χωράφια του. Μπορεί με τις νέες τεχνολογικές επεμβάσεις να συλλέξει δεδομένα για τα προϊόντα που καλλιεργεί, για τον εμπλουτισμό του εδάφους με πλούσια ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την καλλιέργεια […]

Read More

Empathy Lightbulb

1.Αναλυτική περιγραφή ιδέας: Το παιχνίδι “Empathy Lightbulb” είναι ένα συνδυαστικό παιχνίδι περιπέτειας (adventure game) και προσομοίωσης (simulation game). Σχεδιάζεται με στόχο, αφενός να εξελίσσει μια ιστορία που καλλιεργεί σταδιακά την ενσυναίσθηση του παίκτη, αφού αλληλεπιδρά με αντικείμενα – χαρακτήρες, ενώ, αφετέρου, καλεί τον παίκτη να μπορεί να διαχειριστεί με επιτυχία μια κατάσταση, προκαλώντας διακλαδώσεις της […]

Read More

Τεχνητή Νοημοσύνη και Βιώσιμη Πόλη

Mourikian girls 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου, Εκπαιδευτικοί: Γούλα Μαρία, Μαυροπούλου Γενοβέφα.  Μαθήτριες: Βασιλική Πελτέκη, Χαρά Κόλλια, Αλεξάνδρα Κοράφτσα, Δέσποινα Παπαδοπούλου ,Ελευθερία Ξεσφίγγη Χρονική διάρκεια: Μάρτιος έως Μάϊος 2024 GitHub: https://github.com/dioskouroi/Mourikian-girls.git ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΟΥ 1η Φάση Διατύπωση στόχων ΣΤΟΧΟΙ Διερεύνηση του θέματος της τεχνητής νοημοσύνης. Έρευνα από έγκυρες πηγές για τη σωστή ενημέρωση σχετικά με το θέμα. […]

Read More

SMART CITY: Special Team Educated in Modeling (S.T.E.M.)@eneegyl-2ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Αν. Θεσσαλονίκης

Το όνομα της ομάδας μας είναι Special Team Educated in Modeling (S.T.E.M.)@eneegyl και εκπροσωπούμε το 2ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Το έργο μας ονομάζεται «Smart City» και φιλοδοξεί στην προσομοίωση μιας σύγχρονης πόλης, μέσω της δημιουργίας μακέτας. Μια πόλη, η οποία παρέχει προτάσεις βιωσιμότητας, πράσινης ενέργειας, με σαφή προσανατολισμό στην οικολογία και τον πολιτισμό. Συγκεκριμένα η […]

Read More

Ήρωες της αυλής = ήρωες του κόσμου (Robo-Φαίακες)

Τίτλος έργου: Ήρωες της αυλής = ήρωες του κόσμου ΘΕΜΑ: Σχολική αυλή, αειφορία, Τεχνητή νοημοσύνη Στόχοι Οι μαθητές:  -Να προβληματιστούν για προβλήματα της καθημερινότητας που αφορούν το περιβάλλον και την προστασία του.  -Να εμπλακούν στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν την αειφορία και τη βιωσιμότητα. -Να κατανοήσουν τη σύνδεση της σχολικής αυλής με το ευρύτερο τοπικό […]

Read More