Αρχεία: Συμμετοχές 2020

RoboΚλίμUs

EnvironmentAll | RoboΚλίμUs Αφού robot σημαίνει εργασία, αναρωτηθήκαμε αν υπάρχει ρομπότ που να επεξεργάζεται τα αποτελέσματα της Κλιματικής Κρίσης και να τα παρουσιάζει σε μία απλούστερη, συμπυκνωμένη μορφή μέσω γραφημάτων με αποτέλεσμα την χρήση τους στην βελτίωση της γεωργικής παραγωγής/συγκομιδής ή και αύξησης πρασίνου σε μία περιοχή, αστική και μη. Μετά από μία σειρά συνεδριάσεων […]

Read More

Συλλέκτης-ελεγκτής όξινης βροχής

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Φέτος η ομάδα μας ήθελε να πραγματοποιήσει ένα project διαφορετικό. Μέσα από την επιθυμία της για μια πόλη με περισσότερο πράσινο και λιγότερο γκρίζο χρώμα γεννήθηκε  η ιδέα της δημιουργίας ενός συστήματος συλλογής βρόχινου νερού και παράλληλα ελέγχου των επιπέδων οξύτητας του, ώστε αυτό με την σειρά του να χρησιμοποιηθεί στην αστική γεωπονία. Όπως […]

Read More

Ιππότης της Στεριάς

Το ρομποτικό όχημα που κατασκευάσαμε θα χρησιμοποιηθεί για να λύσουμε το πρόβλημα της ρύπανσης στις παραλίες. Διαθέτει μια τσουγκράνα με την οποία μαζεύει τα σκουπίδια από την άμμο. Έχει 2 microbit, το ένα βρίσκεται στην βάση του οχήματος και ελέγχει τους κινητήρες ενώ το δεύτερο το χρησιμοποιούμε ως τηλεχειριστήριο. Το ρομποτικό όχημα μας είναι εδώ […]

Read More

Π.Ρο. (Ιππότης της Θάλασσας)

Ο Ιππότης της Θάλασσας ή Π.Ρο. (Πλεούμενο Ρομπότ) είναι μία κατασκευή με την οποία μπορεί να συγκεντρώνεται πετρέλαιο που επιπλέει στη θάλασσα. Μπορείτε να βρείτε το βίντεο δημιουργίας εδώ. Το αποθετήριό μας με τις οδηγίες δημιουργίας της κατασκευής βρίσκεται εδώ. Δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε Κατά τη διάρκεια της κατασκευής μας αντιμετωπίσαμε κάποια εμπόδια τα οποία με […]

Read More

The Airbot project – Ανάλυση ατμοσφαιρικής ρύπανσης

Ανάλυση ατμοσφαιρικής ρύπανσης με δειγματοληπτικό έλεγχο (The Airbot project) https://github.com/talos-robotics/Airbot Σενάριο δραστηριότητας Αριθμός μαθητών: 10 Αριθμός Ομάδων: 3 Αριθμός ατόμων ανά ομάδα: 3-4 Είδος δραστηριότητας: Ομαδοσυνεργατική Ρόλοι: Δεν υπάρχουν διακριτοί ρόλοι στην ομάδα. Ηλικιακή ομάδα: 12-15 Φάση προετοιμασίας Οι μαθητές θα πρέπει να: • Διερευνήσουν στο διαδίκτυο και να ανακαλύψουν τους ρύπους της ατμόσφαιρας. • […]

Read More

Environment gets social

Συνεισφέρουμε όλοι! Παίρνουμε εύκολα μετρήσεις περιβαλλοντικών συνθηκών καθώς κάνουμε βόλτα με το ποδήλατο μας και τις ανεβάζουμε στο δίκτυο. Ο κάθε ένας και η κάθε μία από εμάς γίνεται ερευνητής στον τόπο του και προσφέρει τα δεδομένα που βρίσκει με τους υπόλοιπους! Το έργο της ομάδας coconut, από τον όμιλο ρομποτικής Μικροί Χάκερ, του Πειραματικού […]

Read More

Cliff_Masters – Δημοτικό ΔΕΛΑΣΑΛ (Θεσσαλονίκη)

Η πιθανότητα κατολισθήσεων σε οικισμούς που βρίσκονται κοντά σε πρανές είναι μεγάλη, σε διάφορα σημεία της χώρας μας. Έτσι, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα αναγνώρισης κατολισθήσεων κοντά σε οικισμούς.

Read More

noesisHUB – Smart ELectrolysis based on GrEen ENergy (SELEN)

SELEN Smart ELectrolysis based on GrEen ENergy noesisHUB Team (Κ-12): Βουτυράκης Μάνος Δακορώνιας Λάμπρος Κατσούρης Μπάμπης Κίτσιος Μάξιμος Παργινού Δέσποινα Τάρλας Γιάννης Φιοράκης Κωνσταντίνος Χωματάς Απόστολος Υπεύθυνοι Συντονισμού της ομάδας: Μιχαέλα Βλάχου (εκπαιδεύτρια της εταιρείας noesisHUB) Ιωάννης Μανωλόπουλος Τι είναι το SELEN; Το SELEN είναι ένα εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου. Η διαδικασία παραγωγής γίνεται με φιλικό […]

Read More

Ο Αρχύτας μάς μαθαίνει τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας! – 3ο Νηπιαγωγείο Αργυρούπολης

Σε αυτή την πρώτη συμμετοχή τού τμήματος Α1 του 3ου Νηπιαγωγείου Αργυρούπολης, επιλέξαμε να ασχοληθούμε με την κλιματική αλλαγή και ειδικότερα με τους τρόπους αξιοποίησης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Read More

Περιβαλλοντικός πολυαισθητήρας-COVID-19-2gymsensors

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Με βάση έρευνα της αμερικανικής κυβέρνησης, φαίνεται ο SARS-Cov2 να αποδυναμώνεται πιο γρήγορα όταν εκτίθεται στον ήλιο, τη ζέστη και την υγρασία, μία ένδειξη ότι η πανδημία ίσως εξαπλώνεται με πιο αργούς ρυθμούς το καλοκαίρι. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι οι υψηλές θερμοκρασίες στην Ελλάδα αρχίζουν περί τα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου είναι […]

Read More