Αναλυτική περιγραφή της ιδέας Χρησιμοποιώντας το ρομποτάκι thymio με τους κατάλληλους αισθητήρες σε συνδυασμό με VPL (Visuall Programming Language) και API (Application Programming Interface), οι μικροί μας μαθητές θα είναι σε θέση να μεταφράσουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου από τα Ελληνικά στα Αγγλικά. Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε μια κλειστή διαδρομή σε σχήμα ορθογωνίου πάνω στην […]
Νηπιαγωγεία
Έργα μαθητών νηπιαγωγείων
Μεσόγειος ΣΟΣ- Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας
ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΣΟΣ- Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας ΘΕΜΑ: Απόκτηση Περιβαλλοντικής Συνείδησης ΑΦΟΡΜΗΣΗ / ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ Αφόρμηση στάθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Mediterranean SOS” το οποίο δημιούργησε το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας, με στόχο τη συνεργασία με τη μεθοδολογία STEAM και τη μέθοδο Project. Επίκεντρο του προγράμματος ο Θαλάσσιος Εγγραμματισμός, ως μέσο ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα προστασίας της θαλάσσιας χλωρίδας […]
“Ας SOSουμε τα ζώα”_ Νηπιαγωγείο Λίμνης
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ: Νηπιαγωγείο Λίμνης Ευβοίας 32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης 2ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων ΘΕΜΑ: Απειλούμενα με εξαφάνιση ζώα ΑΦΟΡΜΗΣΗ / ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ Στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο “Eco Team” στο οποίο συμμετέχουμε, ένα από τα «οικολογικά αφιερώματα» του έργου αφορά δραστηριότητες σχετικές με τη βιοποικιλότητα και τα απειλούμενα με εξαφάνιση ζώα στις χώρες των […]
“Ας SOSουμε τα ζώα”-32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης
“Ας SOSουμε τα ζώα”_32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ: Νηπιαγωγείο Λίμνης Ευβοίας 32οΝηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης 2οΝηπιαγωγείο Γαργαλιάνων ΘΕΜΑ: Απειλούμενα με εξαφάνιση ζώα ΑΦΟΡΜΗΣΗ / ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ Στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο “Eco Team” στο οποίο συμμετέχουμε, ένα από τα «οικολογικά αφιερώματα» του έργου αφορά δραστηριότητες σχετικές με τη βιοποικιλότητα και τα απειλούμενα με εξαφάνιση ζώα […]
“Η δική μου διαδρομή μάθησης”- 1ο Νηπιαγωγείο Λητής (ai_class)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Το έργο έχει ως στόχο τη γνωριμία των μαθητών με την τεχνητή νοημοσύνη και τις εφαρμογές της, και συγκεκριμένα την αξιοποίησή της σε μια τάξη νηπιαγωγείου με στόχο να προσεγγίσει την εξατομικευμένη μάθηση δίνοντας έμφαση στις ατομικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες των μαθητών. Για την επίτευξη του στόχου θα χρησιμοποιηθεί […]