Θερμοκρασίες δωματίων Η εξοικονόμηση ενέργειας, χωρίς θυσία των επιθυμητών συνθηκών, είναι σημαντικό μέτρο για το περιβάλλον. Σε ένα μεγάλο κτίριο που αποτελείται από πολλούς χώρους (γραφεία, εργαστήρια, …) συχνά επιθυμούμε διαφορετικές θερμοκρασίες ανά χώρο / δωμάτιο. Και συχνά υπάρχουν και διαφορετικές αρχικές συνθήκες θερμοκρασίας σε κάθε δωμάτιο (ανάλογα με τη χρήση του, τον αριθμό των […]
Ανεξάρτητες Ομάδες
Έργα μαθητών ανεξάρτητων ομάδων
A Smart School for Everyone
Έργο για τον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην εκπαίδευση από την ομάδα Smart Kids Εισαγωγή Η απόκτηση ποιοτικής εκπαίδευσης είναι η βάση για τη βελτίωση της ανθρώπινης ζωής και της βιώσιμης ανάπτυξης. Σημαντική πρόοδος έχει σημειωθεί όσον αφορά την πρόσβαση στην εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα και τη φοίτηση στα σχολεία των γυναικών και […]
Deus ex Machina – SEISMO GUARD
Είμαστε οι Deus ex Machina και η ομάδα μας αποτελείται από τον Παντελή Αντωνόπουλο, τον Αντώνη Καραγιάννη και την Δάφνη Σιδεράκη. Το πρόβλημα: Ο έγκαιρος εντοπισμός των σεισμών είναι κρίσιμης σημασίας για την προστασία των ανθρώπινων ζωών και την ελαχιστοποίηση των ζημιών. Η λύση: Ο εντοπισμός σεισμών βασίζεται κυρίως στην ανάλυση των σεισμικών κυμάτων, τα […]
Primes – PetAI
Η ομάδα μας: Είμαστε οι Primes και η ομάδα μας αποτελείται από τον Παντελή Αντωνόπουλο, τον Αντώνη Καραγιάννη και τη Δάφνη Σιδεράκη. Το πρόβλημα: Το θέμα των αδέσποτων ζώων παραμένει ένα από τα πιο συχνά ζητήματα που απασχολούν τους δήμους και τους πολίτες τους. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, λόγω των οικονομικών κρίσεων, τα αδέσποτα […]
SmartDrive-AI – Τηλεκατευθυνόμενο όχημα με τεχνητή νοημοσύνη
Όνομα Ομάδας SmartDrive AI Διοργανωτής Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τεχνολογίας Πληροφορίας και Επικοινωνιών Γρεβενών (Π.Ε.Κ.Τ.Π.Ε. Γρεβενών) Εκπαιδευτικοί Λιάμπα Θεοδούλα (ΠΕ86 Πληροφορικής) Μωϋσιάδης Βασίλης (ΠΕ86 Πληροφορικής) Μαθητές Δημοτικού Δεμερτζίδης Παύλος Ζάχος Σπύρος Καραμέτσιου Αικατερίνη Κυρατζής Στέργιος Ντρόγκουντας Γεώργιος Ντούνας Γεώργιος Βίντεο με παρουσίαση της κατασκευής Αποθετήριο github Στο github υπάρχουν επιπλέον πληροφορίες όπως ο κώδικας, η συνδεσμολογία […]
Zizou, η έξυπνη γκαρνταρόμπα
Η επιλογή του τέλειου outfit, ειδικά στις σύγχρονες κοινωνίες με τους έντονους ρυθμούς ζωής, μπορεί να είναι συχνά μια χρονοβόρα και απογοητευτική εργασία. Πολλές φορές οι άνθρωποι δυσκολεύονται με τη διαχείριση των ρούχων τους και οδηγούνται στην υπερκατανάλωση, στην υποχρησιμοποίηση των προϊόντων ρουχισμού που διαθέτουν ή και στην πρόωρη απόρριψή τους. Αυτό αυτό έχει ως […]
Fro-bot, το έξυπνο ρομπότ φροντιστής
To Fro-bot είναι ένας είναι ένας έξυπνος οικιακός βοηθός που αξιοποιεί τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης για να φροντίσει τους χρήστες του σε θέματα σωματικής και ψυχικής υγείας αλλά και σε θέματα σχολικής εκπαίδευσης! Συγκεκριμένα, έχει 3 βασικές λειτουργίες: Σχολικός βοηθός: είναι ένας χρήσιμος βοηθός για κάθε μαθητή και μαθήτρια, αφού τους βοηθά -με διασκεδαστικό […]
ROBOKOON AI Experts-Space Museum
Περιγραφή ιδέας Το “Space Museum” είναι ένα μουσείο με θέμα το διάστημα. Πώς θα ξεναγηθούμε στα εκθέματά του; Με τη βοήθεια του TP-Bot, του ρομπότ-ψηφιακού βοηθού, μπορούμε να πλοηγηθούμε στο μουσείο και να λάβουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις μας σχετικά με τα εκθέματα. Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, το ρομπότ αναγνωρίζει τα εκθέματα μέσω “image recognition”, αναγνωρίζει […]
Arduino σε όχημα για άτομα με ειδικές ανάγκες
Αυτοκίνητο με Κάθισμα για Άτομα με Κινητικά Προβλήματα Το project αυτό εκπονήθηκε από την ομάδα Hacker του Εργαστηρίου Ρομποτικής και Τεχνολογίας του Ιδρύματος Ε. & Μ. Σταματίου, με γνώμονα την βελτίωση της ποιότητας ζωής και την ένταξη ατόμων με αναπηρίες στην καθημερινότητα της πόλης. Σκοπός του έργου είναι η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που διαθέτει ένα […]
Ίδρυμα Υποτροφιών Σταματίου -Ο Ναρκαλιευτής του STEAM -Ομάδα “Superk”
Ο Ναρκαλιευτής του STEAM Περιγραφή: Οι μικροί μαθητές του Ιδρύματος Υποτροφιών Ρόδου Εμμανουήλ και Μαίρης Σταματίου θα δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που θα ενσωματώνει εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως προβλήματα μαθηματικών ή ερωτήσεις σχετικά με το STEAM, που πρέπει να λυθούν για να μπορεί κάθε παίκτης να προχωρήσει στον τερματισμό. Οι παίκτες μπορούν να αλληλεπιδρούν με το […]