ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Το έργο έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την πράσινη οικονομία και συγκεκριμένα την πράσινη μετακίνηση. Για την επίτευξη του στόχου θα χρησιμοποιηθεί το ρομπότ Artie 3000 καθώς και η πλακέτα microbit με το πρόσθετο stop:bit για τη δημιουργία traffic light (φωτεινού σηματοδότη). Συγκεκριμένα, η ομάδα the_Greens θα αναλάβει […]
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ: Νηπιαγωγείο Λυγιάς Λευκάδας Νηπιαγωγείο Μαυρονερίου 1ο Νηπιαγωγείο Λαγυνών ΘΕΜΑ: Καλλιέργεια της περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης ΣΤΟΧΟΙ: Καλλιέργεια της περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης Εξοικείωση των μαθητών με τον κύκλο ζωής των φυτών Κατανόηση τη σημασίας που διαδραματίζει η σωστή χρήση του νερού για τη διατήρηση της ζωής του φυτού Εισαγωγή των μαθητών σε έννοιες και διαδικασίες που συνδέονται […]
Όνομα ομάδας: “Steam Team 32” Tίτλος έργου: «η Έξυπνή μας πόλη» 32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης, τμήμα β’ Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Κυνηγοπούλου Με έμπνευση και έναυσμα την εικαστική και αρχιτεκτονική δημιουργία του εικαστικού -αρχιτέκτονα Friedensreich Hundertwasser, τα παιδιά καλούνται να δημιουργήσουν πίστα ρομποτικής με σημεία σταθμούς της πόλης τους, της Θεσσαλονίκης, με “έξυπνες” και όχι τόσο “έξυπνες” […]
ΑΦΟΡΜΗΣΗ/ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ Στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων ως Αειφόρου Σχολείου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου «Oικολογικά Σχολεία», το σχολείο μας συμμετείχε στη Σκυταλοδρομία Running Out of Time – Schools Action Day στις 3 Νοεμβρίου. Έτσι, ασχοληθήκαμε διεξοδικά με τη θεματική περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή και το πώς αυτή επηρεάζει τον πλανήτη μας. Το […]
Η εκπαιδευτική πρακτική που παρουσιάζεται αποτελεί μέρος μιας διδακτικής πρότασης και παρέμβασης που σχεδιάστηκε και υλοποιείται για το Erasmus+ project KA1 ” Little scientists take action about environmental issues”, ενώ μέρος των δραστηριοτήτων παρουσιάζεται και στο eTwinning Project “Nature and Environment in the World of Eric Carle” το οποίο υλοποιείται τη σχολική χρονιά 2022-23 στο […]
Όνομα Ομάδας: Υποβρύχιοι ερευνητές Ι Συνεργαζόμενα Σχολεία: 3ο Νηπιαγωγείο Τριλόφου Θεσσαλονίκης , 14ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας. Η εκπαιδευτική πρακτική που παρουσιάζεται αποτελεί μέρος μιας διδακτικής πρότασης και παρέμβασης που σχεδιάστηκε και υλοποιείται για το Erasmus+ project KA1 ” Little scientists take action about environmental issues”, ενώ μέρος των δραστηριοτήτων παρουσιάζεται και στο eTwinning Project ” […]
“Όταν το νηπιαγωγείο συνάντησε την κάθετη καλλιέργεια…” Το έργο «Όταν το νηπιαγωγείο συνάντησε την κάθετη καλλιέργεια…» σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Αγίου Κήρυκου, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023. Στο έργο συνέβαλαν με το δικό τους τρόπο όλοι οι μαθητές του νηπιαγωγείο, 21 παιδιά (10 νήπια και 11 προνήπια). Η επιλογή […]
A Eco Friendly City Για το έργο “A Eco Friendly City” του 5ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση Τίτλος έργου: “A Eco Friendly City” A Eco Friendly City Το έργο «A Eco Friendly City» σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Αγίου Κήρυκου, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023. […]