1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας

1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας

1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας

Ιδέα

 

Τη αρχή σκεφτήκαμε να κάνουμε μια μηλόπιτα (https://akispetretzikis.com/el/categories/glykes-pites-tartes/grhgorh-tarta-krema-me-sws-vatomoyro) αλλά είχαμε μόνο βατόμουρα (Raspberry) και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ρομποτάκι που θα μπορούσαν πολλοί συμμαθητές μας, να δουλέψουν μαζί πάνω του. Άλλοι να αναβοσβήνουν κεράκια-φώτα (led), άλλοι να παίρνουν μετρήσεις θερμοκρασίας (του φούρνου), υγρασίας και άλλοι να μετρούν αποστάσεις και να προσπαθούν να καταλάβουν που χρειάζεται το πυθαγόρειο θεώρημα (a2 +b2 =c2 ) για να βρουν το ύψος ενός αντικειμένου. Όμως, οι πιο μηχανικοί προσπαθούν να κινήσουν τις ρόδες δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα και να κάνουν το ρομποτάκι να πάει δεξιά ή αριστερά και για να μην χαθεί στο δρόμο του βάζουν και gps.

 

Εκπαιδευτικό εργαλείο, εύκολο στη χρήση λόγω scratch (https://scratch.mit.edu/ )

Μπορούν να δουλέψουν πολλοί μαθητές μαζί λόγω του http://scratchx.org/#scratch

και του scratchclient (http://heppg.de/ikg/wordpress/?page_id=6, https://github.com/heppg/scratchClient, http://www.heppg.de/download/scratchClient/doc/html/scratchClient.html)

 

Συμβουλή πριν κάνετε την παρακάτω συνταγή διαβάστε όλη και μετά ξεκινήστε το μαγείρεμα. Σημειώνουμε, ότι δεν χρειάζονται όλα τα υλικά για το μαγειρεμα.

Μετά από 3 μήνες ζύμωμα και ψήσιμο φτιάξαμε ένα Hammer

https://github.com/sfyrakis/hammer