ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ζητούμενο για την περιβαλλοντική κρίση αποτελεί η εξοικονόμηση πόρων και υλικών. Για να πραγματοποιηθεί αυτό εκτός των άλλων απαιτείται η ενίσχυση της οικιακής οικονομίας και η ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης. Η ενημέρωση των πολιτών αναφορικά με την γεωγραφική θέση βοτάνων, ορφανών καρποφόρων δέντρων καθώς και η πληροφόρησή τους για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες και τα […]
ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΧΟΡΤΟΚΟΠΤΙΚΟ
Η ομάδα ρομποτικής του 6oυ ΓΕΛ Τρικάλων κατασκεύασε ένα χορτοκοπτικό ,το οποίο θα δουλεύει μόνο του και καθαρίζει τον περιβάλλοντα χώρο. Δηλαδή κόβει τα χόρτα της αυλής και τα κομμένα θα παραμένουν εκεί όπου κόβονται, ώστε να γίνονται λίπασμα με το πέρασμα του χρόνου. Κινείται με βηματικά μοτέρ μέσω μπαταρίας, που φορτίζει από τον ήλιο […]
“Blossoms Roots” Ένα Οικολογικό, Σύγχρονο και Αυτόνομο Γηροκομείο – Ορφανοτροφείο
Η Ιδέα … Η ιδέα του project μας ξεκίνησε από δύο άρθρα σχετικά με ένα γηροκομείο και ένα ορφανοτροφείο. Σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα συστεγαζόμενο οικολογικό, σύγχρονο και αυτόνομο γηροκομείο-ορφανοτροφείο για το φετινό διαγωνισμό της WRO με θέμα «Το μέλλον της ενέργειας», λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τα θέματα που αφορούν στην ενέργεια αλλά […]
Πυρόσβεση με φυσικούς υδάτινους πόρους- 1o ΓΕΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Το fire – robot είναι η λύση στο πρόβλημα των πυρκαγιών….. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η φωτιά δεν αποτελεί το κύριο πρόβλημα όσο η αντιμετώπιση της, ειδικότερα σε περιοχές που έχουν εύκολη πρόσβαση σε νερό (λίμνη, θάλασσα, ποτάμια κλπ).Αρκετές δασικές περιοχές τυλίγονται στις φλόγες ενώ βρίσκονται σε κοντινή απόσταση φυσικοί υδάτινοι πόροι που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν στην […]
Διαλογέας φρούτων κατάλληλων για την παραγωγή υφασμάτων
Η διαχείριση των απορριμάτων παραμένει ένα μεγάλο πρόβλημα και ενώ για υλικά όπως το γυαλί ή το πλαστικό έχουμε βάλει την ανακύκλωση ως ένα βαθμό στη ζωή μας, τα οργανικά απορρίματα συνεχίζουμε να τα βλέπουμε ως απλά σκουπίδια. Αναζητώντας πληροφορίες στο διαδίκτυο, ανακαλύψαμε την ύπαρξη μιας εταιρίας στην Ιταλία η οποία χρησιμοποιεί ίνες από φλούδες […]
Διάθεση νερού πισίνας σε αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης
Η λειψυδρία- ερημοποίηση και οι καταστρεπτικές πυρκαγιές είναι δύο από τις τραγικές συνέπειες της κλιματικής κρίσης. Η αλόγιστη χρήση υδάτινων πόρων σε συνδυασμό με την παρατεταμένη ανομβρία, αναδεικνύουν το ζήτημα της διαχείρισης του νερού σε μείζονος σημασίας για την επιβίωση και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων σε πολλές περιοχές του πλανήτη. Συνεπώς, η έννοια […]
Ο δεινόσαυρος και το ταμπελάκι
Στην αρχή κάναμε μία συνάντηση στην οποία κάναμε μία παρουσίαση για την Κυκλική Οικονομία. Αναφέραμε πολλές ιδέες και ψηφίσαμε και μία από τις ιδέες ήταν αυτή. Δύο δεινόσαυροι συναντιούνται μετά από πολλά εκατομμύρια χρόνια. Ο σκελετός του ενός είναι πλέον έκθεμα σε μουσείο, ενώ ο δεύτερος έχει μία πιο ενδιαφέρουσα ιστορία. Πέρασε διάφορα στάδια, ώσπου […]
Βιώσιμο Κύκλο-Χωριό
Βιώσιμο Κύκλο Χωριό 1ο Δημοτικό Σχολείο Παπάγου. Αρχικός Στόχος: (Πώς ξεκινήσαμε) Θα προσπαθήσουμε να κατασκευάσουμε ένα “Βιώσιμο Κύκλο-Χωριό”. Το Χωριό θα αποτελείται από 5 Σπίτια. Πρέπει να ικανοποιούνται ορισμένα κριτήρια προκειμένου να λειτουργήσει ένας οικολογικός οικισμός στα πλαίσια της Κυκλικής Οικονομίας. Τα “Σπίτια” θα είναι κυκλικά συνδεδεμένα μεταξύ τους και θα στέλνουν μηνύματα το ένα […]
Φαντασία να υπάρχει! Ψηφιακό ρολόι από ανακυκλώσιμα υλικά! Ομάδα R@P
Ποιοι είμαστε; Είμαστε οι R@P (Robotics at Palairos), η ομάδα ρομποτικής του Γυμνασίου Παλαίρου! Τα μέλη της ομάδας μας είναι: Γιαννιάς Παύλος Κατσαμπίρης Κωνσταντίνος Κίκερη Άννα Μαζαράκης Καλλίμαχος Μίχου Σοφία Ράπτη Δήμητρα Σιδερά Ζωή Τάνταρος Χρήστος Ταντάρου Αντωνία Ταντάρου Δέσποινα Τσέλιος Δημήτρης Φαράχ Νικόλ Επικουρικά συμμετέχει η καθηγήτρια μας: Αχειμάστου Παναγιώτα, ΠΕ82 – Τεχνολογίας Υπεύθυνη […]
Mικροί Δημιουργικοί Επιστήμονες ΙΙΙ
Η θεματολογία του έργου αφορά στην προσέγγιση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στο αειφόρο νηπιαγωγείο Κληματιάς Ιωαννίνων. Κατά τη φάση του σχεδιασμού και της διεξαγωγής του προγράμματος αναμένεται να υλοποιηθεί έρευνα δράσης και έρευνας πεδίου. Ως μεθοδολογικά εργαλεία θα αξιοποιηθούν οι ανοιχτές τεχνολογίες, η κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση στη διδακτική των φυσικών επιστημών, η μηχανική, οι τέχνες και […]