ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η εξάντληση των φυσικών πόρων συμβατικών καυσίμων και η αυξανόμενη ζήτηση τους έχουν κατευθύνει την επιστήμη σε έρευνες και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών για την παραγωγή ενέργειας παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος.
H ομάδα μας οι Auto Hydrogen που αποτελείτε από μαθητές του ΖΑΝΝΕΙΟ ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα Κιτ εγκατάστασης υδρογόνου που με ηλεκτρονικό έλεγχο μπορεί να μειώσει την καταναλώσει στα συμβατά καύσιμα προσφέροντας λιγότερους ρύπους προς το περιβάλλον.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η Εργασία αναφέρεται στον σχεδιασμό και την κατασκευή πειραματικού μοντέλου ένα Κιτ εγκατάστασης υδρογόνου με χρήση αυτού ως συμπληρωματικού καύσιμου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης με σκοπό την μείωση από 10% έως 30% σε βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο και λπ. Επιτυγχάνοντας παράλληλα λιγότερους ρίπους για το περιβάλλον, μείωση του κόστους καθώς το καθάρισμα του κινητήρα από τον άνθρακα.
ΛΙΣΤΑ ΥΛΙΚΩΝ
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑ ΝΕΡΟΥ | |||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΤΙΜΗ | |
ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΧΑΛΥΒΑ | 100mm x 100mm | 5 ΤΕΜΑΧΙΑ | 12€ |
ΠΛΕΞΙΓΚΛΑΣ | 5mm x 130mm x 130mm | 2 ΤΕΜΑΧΙΑ | 15€ |
O-RINGS | 4mm 75mm ΔΙΆΜΕΤΡ | 6 ΤΕΜΑΧΙΑ | 8€ |
ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΕΣ ΒΙΔΕΣ | Μ 4 Χ 45 | 8 ΤΕΜΑΧΙΑ | 2€ |
ΡΑΚΟΡ | Φ 8mm | 2 ΤΕΜΑΧΙΑ | 6€ |
ΣΩΛΗΝΑΣ ΠΟΛΥΑΙΘΥΛΕΝΙΟΥ | Φ 8mm | 4 ΜΕΤΡΑ | 5€ |
ΣΩΛΗΝΑΣ ΠΟΛΥΑΙΘΥΛΕΝΙΟΥ | Φ 10mm | 1 ΜΕΤΡΑ | 2€ |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΡΟΥ | 1 ΛΙΤΡΟ | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 15€ |
ΑΦΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ | 4 ΛΙΤΡΑ | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 1€ |
ΣΟΔΑ | 500g | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 1€ |
ΓΩΝΙΑΚΟΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΩΛΗΝΑ. | Φ8 (8mm). | 2 ΤΕΜΑΧΙΑ | 1€ |
CONTROLLER+ ΑΜΠΕΡΟΜΕΤΡΟ+ ΡΕΛΕ= (ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ) | |||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΤΙΜΗ | |
DC 10-50V 40A PWM DC CONTROLLER | 100mm x 76mm x 28mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 20€ |
ΟΘΟΝΗ ΑΜΠΕΡΟΜΕΤΡΟ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ | 48mm x 29mm x 21mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 10€ |
ΡΕΛΕ 12V 4 ΕΠΑΦΕΣ 40A | 25mmx25mmx25mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 3,70€ |
ΒΑΣΗ ΡΕΛΕ | 3mmx25mmx25mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 3€ |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΛΩΔΙΟ | Nexans H07-RNF 3G 2,5 | 10M | 16€ |
AΣΦΑΛΕΙΟΘΗΚΗ | 3>30Amp | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 2€ |
ΑΣΦΑΛΕΙΑ 10 ΑΜΠΕΡ | – | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 0,30€ |
ΑΚΡΟΔΕΚΤΕΣ ΣΥΡΤΑΡΩΤΟΙ | – | 4 ΤΕΜΑΧΙΑ | 0,50€ |
ΑΚΡΟΔΕΚΤΕΣ ΔΙΧΑΛΟ | – | 4 ΤΕΜΑΧΙΑ | 0,50€ |
ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕ-ΛΛΟΜΕΝΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ | 1m | 2 ΤΕΜΑΧΙΑ | 2€ |
ARDUINO (ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ) | |||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΤΙΜΗ | |
ARDUINO UNO | 53mm x 68mm x 15mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 7€ |
ΑΙΣΘΗΤΉΡΑΣ ΥΓΡΑΣΊΑΣ & ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΊΑΣ DHT11 | 12mm x 15mm x 5mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 1,8€ |
LCD 16X2 + KEYPAD SHIELD FOR ARDUINO | 57mm x80mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 5,9€ |
HC-06 BLUETOOTH RF TRANSCEIVER DIGITAL | 150mm x 40mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 7€ |
5V 1-CHANNEL H/L TRIGGER OPTOCOUPLER RELAY | 25mm x 50mm x 18mm | 1 ΤΕΜΑΧΙΟ | 2,5€ |
LED | – | 2 ΤΕΜΑΧΙΟ | 0,50€ |
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ | – | 2 ΤΕΜΑΧΙΟ | 0.20€ |
ΚΑΛΩΔΙΑ ARDUINO | – | 20 ΤΕΜΑΧΙΟ | 5€ |
ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ | – | 2 ΤΕΜΑΧΙΑ | 10€ |
ΣΥΝΟΛΟ ΤΙΜΩΝ | 165,9€ |
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 12V
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΡΕΥΜΑ 3-8 Αμπέρ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ 50 x 130 x 130 mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΡΟΥ 350mm x 190mm x 190mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ mm x mm x mm
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ mm x mm x mm
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ HHO
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ: 12V
ΜΕΓΙΣΤΟ ΡΕΥΜΑ: 3-8 ΑΜΠΕΡ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ 50mm x 130mm x 130mm
Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΕ ΑΕΡΙΟ HHO.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΕΡΙΟ HHO ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΑΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Η ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ PWM DC CONTROLLER ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΘΕΟΚΡΑΣΙΑΣ ARDUINO.
ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΕ ΑΠΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΜΕΣΟ ΣΩΛΗΝΑ. ΌΠΟΥ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΩΛΗΝΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΟΧΕΙΟ.
PWM DC CONTROLLER
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ: DC10-55V
ΜΕΓΙΣΤΟ ΡΕΥΜΑ: 60A
ΣΥΝΕΧΕΣ ΡΕΥΜΑ: 40A
ΕΥΡΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ: 0 – 100% ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ: 15KHZ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ: 100mm x 76mm x 28mm
ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΝΟΣ DC ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ PWM (PULSE WIDTH MODULATED) ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΤΑΣΗΣ (0% – 100%). ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΟ 3A έως 40Α. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ DC ΦΟΡΤΙΟ ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ON OF ΓΙΑ ΤΗ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ , ΕΝΑ ΠΟΤΕΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ DC Η ΟΘΟΝΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΟ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ HHO ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ (ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΣΕ ΑΜΠΕΡ ) ΟΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΜΕΤΡΗΤΗ ΑΜΠΕΡΟΜΕΤΡΟ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ.
ΡΕΛΕ 12V 4 ΕΠΑΦΕΣ 40A
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ: 12V
ΜΕΓΙΣΤΟ ΡΕΥΜΑ (AMPER) 40A
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΡΕΛΕ: 25mmx25mmx25mm
ΤΟ ΡΕΛΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΠΟΥ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΗΜΑ.
ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΜΠΕΡ.
ΤΑ ΑΜΠΕΡ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ WATT ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΔΙΑ 12 VOLT.
(ΜΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 40W ΤΡΑΒΑΕΙ 40/12=3,33A ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ)
ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΡΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΦΗ 85 ΚΑΙ 86 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΥΛΙΓΜΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΕΛΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΡΕΛΕ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ 30 ΚΑΙ 87 (NORMAL OPEN) ΠΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ PWM DC CONTROLLER.
ΟΘΟΝΗ ΑΜΠΕΡΟΜΕΤΡΟ ΒΟΛΤΟΜΕΤΡΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τάση λειτουργίας: DC 4,5 ~ 30V.
Μέτρο ρεύματος: 1A ~ 50A
Μέγεθος: 48mm x 29mm x 21mm
Χρώμα οθόνης: Κόκκινο και μπλε LED 2 σειρών
ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΒΟΛΤ ΚΑΙ ΑΜΠΕΡ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ PWM DC CONTROLLER ΩΣΤΕ ΝΑ ΡΥΘΜΙΖΕΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ
ARDUINO UNO
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τάση λειτουργίας 5V
Τάση εισόδου (συνιστάται) 7-12V
Ψηφιακές ακίδες εισόδου / εξόδου 14
Ψηφιακές ακίδες εισόδου / εξόδου PWM 6
Αναλογικοί ακροδέκτες εισόδου 6
Μέγεθος: 68mm x 53mm
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΛΑΚΕΤΑΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΜΕ ΕΙΣΟΔΟΥΣ/ΕΞΟΔΟΥΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ (WIRING).
ΏΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ
ΘΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ : ΑΙΣΘΗΤΉΡΑΣ ΥΓΡΑΣΊΑΣ & ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΊΑΣ DHT11, HC-06 BLUETOOTH και 5V 1-CHANNEL H/L TRIGGER OPTOCOUPLER RELAY
LCD 16X2 + KEYPAD SHIELD FOR ARDUINO
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΟΘΟΝΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΕΛΕ. ΤΟ ΟΡΙΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ PWM DC CONTROLLER
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τάση εισόδου: 3.0V ΕΩΣ 5.0V DC
ΕΥΡΟΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΙΝΑΙ 20-80%
ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ 0-50 °C
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΞΟΔΟ.
ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΩΣΤΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΗ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ.
.
HC-06 BLUETOOTH RF TRANSCEIVER DIGITAL
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τάση εισόδου: 3.6-5.5V
Διαστάσεις: 1,73 x 0,63 x 0,28 in (4,4 cm x 1,6 cm x 0,7 cm)
Κάλυψη έως 30ft
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ARDUINO ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ BLUETOOTH. ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΧ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΤΟΥ.
5V 1-CHANNEL H/L TRIGGER OPTOCOUPLER RELAY
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μέγιστο φορτίο: AC 250V / 10A, DC 30V / 10A
Ρεύμα ενεργοποίησης: 5mA
Τάση λειτουργίας: 5V
Μέγεθος μονάδας: 50 x 26 x 18,5mm (Π x Π x Υ)
Relay εξόδους
ΝΟ: κανονικά ανοικτή ρελέ διεπαφή
COM: Common Interface Ρελέ
NC: διεπαφή κανονικά κλειστή ρελέ
ΤΟ ΡΕΛΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΠΟΥ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΗΜΑ.
ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΜΠΕΡ.
ΤΑ ΑΜΠΕΡ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ WATT ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΔΙΑ 12 VOLT.
(ΜΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 300W ΤΡΑΒΑΕΙ 300/30=10Α ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ)
ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΡΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΦΗ IN ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΥΛΙΓΜΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΕΛΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΡΕΛΕ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ NO ΚΑΙ COM ΠΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΡΕΛΕ 12V 40A.
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΡΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις:190mmx190mm350mm
Χωρητικότητα: 1 λίτρο
ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΩΛΗΝΕΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΟΥΤΙ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΗ ΣΤΑΘΜΗ ΝΕΡΟΥ . ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΦΙΛΤΡΑΡΕΙ ΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΟΥΤΙ
ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΟΡΩΝ –ΟΡΙΣΜΩΝ
Ηλεκτρόλυση ονοµάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο δύο διαφορετικά μέταλλα έρχονται σε επαφή µε το ίδιο υγρό (ηλεκτρολύτης), µε αποτέλεσα να µμετακινείται µάζα από το ηλεκτροθετικότερο µέταλλο (άνοδος) προς το λιγότερο ηλεκτροθετικό (κάθοδος). Μία τυπική εφαρμογή της ηλεκτρόλυσης είναι οι μπαταρίες.
ΒΗΜΑ 1
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΕΞΙΓΚΛΑΣ 13CM X 13CM ΟΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ 8 ΤΡΥΠΕΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΙΣΟΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ Η ΒΙΔΕΣ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ . ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΡΥΠΕΣ ΓΙΑ ΡΑΚΟΡ ΣΤΟ ΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΕΞΙΓΚΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ/ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙΤΕ ΜΕ ΑΦΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ .
ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΡΑΚΟΡ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΛΟΓΟ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΕΙ
Η ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΕΣ ΚΩΔΙΚΟΣ 304 ΜΗ ΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΜΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ –ΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΝ ΔΥΟ ΠΛΑΚΩΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΘΕΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΛΕΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΕΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥ ΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ
ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΟΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΙΣ ΣΕΙΡΑ
ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΠΛΕΞΙΓΚΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΡΑΚΟΡ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΡΙΝΚ Η ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΕΝΑΛΛΑΞ ΜΕ ΤΟ ΟΡΙΝΚ ΟΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΛΕΞΙΓΚΛΑΣ .ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΒΙΔΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΜΕ ΡΟΔΕΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΠΛΑΚΕΣ. ΣΦΙΓΓΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΜΕ ΛΙΓΗ ΔΥΝΑΜΗ ΌΣΗ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΡΡΟΗ ΝΕΡΟΥ
ΕΙΚΟΝΑ 1: ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ
ΒΗΜΑ 2
ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑΠΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ . ΥΠΑΡΧΟΥ ΕΤΟΙΜΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Η ΜΟΝΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΩΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΟΧΕΙΟΥ ΩΣΤΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΓΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ/ΟΞΥΓΟΝΟΥ . Η ΠΑΝΩ ΕΞΟΔΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΟΥΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΟΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΡΟΗΣ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ)
ΕΙΚΟΝΑ 1: ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΔΟΧΕΙΟ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΕ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
ΒΗΜΑ 3
ΕΔΩ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ (ΠΡΩΤΕΥΟΝ) ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΑΜΠΕΡ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ MOTOR SPEED CONTROLLE.
Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ 4 ΕΠΑΦΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ. ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ,MOTOR+ ,MOTOR-, POWER+ ,POWER-,
ΌΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ 1 ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟ MOTOR SPEED CONTROLLE ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ . Ο ΑΚΡΟΔΕΚΤΗΣ + ΤΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΚΤΗ MOTOR+ ΤΟΥ MOTOR SPEED CONTROLLE ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ Ο ΑΚΡΟΔΕΚΤΗΣ – ΤΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΚΤΗ MOTOR- ΤΟΥ MOTOR SPEED CONTROLLE
ΤΟ POWER- ΤΟΥ MOTOR SPEED CONTROLLE ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΔΕΚΤΗ – ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Η ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ
ΤΟ POWER+ΤΟΥ MOTOR SPEED CONTROLLE ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟ ΡΕΛΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΘΗΚΗ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 10 ΑΜΠΕΡ ΣΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΟ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
ΕΙΚΟΝΑ 1: ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕ MOTOR SPEED CONTROLLE ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΣΤΟ ΡΕΛΕ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΝΟΥΜΕΡΑ, ΠΕΝΤΕ ΑΚΡΟΔΕΚΤΕΣ ΟΠΟΥ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 30, 86, 85, 87, 87, ΌΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ 2 ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΟ ΡΕΛΕ 12V 40A ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΤ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ .ΤΟ 86 ΚΑΙ 85 ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗ 30ΚΑΙ 87 ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΠΑΡΟΧΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ MOTOR SPEED CONTROLLE.
Ο ΑΚΡΟΔΕΚΤΗΣ , 30 , ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΚΤΗ POWER+ MOTOR SPEED CONTROLLE Ο ΑΚΡΟΔΕΚΤΗΣ , 87, ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ +
Ο ΑΚΡΟΔΕΚΤΗΣ , 86 , ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΚΤΗ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ – Ο ΑΚΡΟΔΕΚΤΗΣ , 87 , ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΚΤΗ + ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ON OF
ΕΙΚΟΝΑ 1: ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΡΕΛΕ ΕΛΕΓΧΟΥ 40/30A-12V
ΒΗΜΑ 4
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ ΚΥΚΛΩΜΑ ΑΝΤΟΥΙΝΟ
ΒΗΜΑ 5
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΗ