Αρχεία: Συμμετοχές 2024

Ίδρυμα Υποτροφιών Σταματίου – Arduino “Prevent Fire”

Περιγραφή: Το νησί μας, η Ρόδος, το καλοκαίρι του 2023 έπαθε μεγάλες καταστροφές λόγω των πυρκαγιών που έκαψαν μεγάλο μέρος του νησιού. Με αυτή την εργασία, η ομάδα DHA δημιούργησε ένα σύστημα το οποίο λειτουργεί με αισθητήρα ο οποίος εντοπίζει φωτιά ή υψηλές θερμοκρασίες σε μια δασική περιοχή. Σε περίπτωση κινδύνου θέτει σε λειτουργία αυτόματο […]

Read More

MindLab TechWeather Forecasters

Η ομάδα μας, αποτελούμενη από μαθητές Δημοτικού, έχει επικεντρωθεί στον κλάδο της μετεωρολογίας και της ανάλυσης κλιματικών δεδομένων στη χώρα μας. Άλλωστε τα τελευταία χρόνια η κλιματική αλλαγή έχει κάνει έντονη την παρουσία της και στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός περιβαλλοντικού project τεχνητής νοημοσύνης με χρήση Scratch 3.0 προγραμματισμού και του εργαλείου […]

Read More

Eggers Team – Δημοτικό Σχολείο Πάου – Αυτοματοποιημένη μηχανή εκκόλαψης αυγών με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Περιεχόμενα → Προβληματική → Περιγραφή της ιδέας → Εκπαιδευτικοί στόχοι του έργου → Εξοπλισμός → Μεθοδολογία → Υλοποίηση του έργου → Αποτελέσματα → Συμπεράσματα → Προτάσεις για περαιτέρω έρευνα → Διεύθυνση αποθετηρίου GitHub → Βίντεο αναλυτικής παρουσίασης του έργου από τους/τις μαθητές/τριες     Προβληματική Το Δημοτικό Σχολείο Πάου είναι ένα μονοθέσιο δημοτικό σχολείο, στο […]

Read More

Steamakers – Icebraker 2000

Η ομάδα μας: Είμαστε οι SteaMakers. Η ομάδα μας αποτελείται από τη Μαρία Μαμάκη, τον Παναγιώτη Μπούγκα και τον Έκτορα Κουτεντάκη. Είμαστε από το πανέμορφο Ηράκλειο Κρήτης και λαμβάνουμε μέρος για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η υπεύθυνη συντονίστρια της ομάδας μας είναι η κυρία Ελεάννα Γαντάρη. Παρουσίαση προβλήματος: Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με ειδήσεις, οι οποίες […]

Read More

Ψηφιακός ηχητικός βοηθός στην Τάξη

Στο έργο αυτό προτείναμε την κατασκευή ενός συστήματος ψηφιακού ηχητικού βοηθού για χρήση προσανατολισμένη στη εκπαιδευτική διαδικασία. Ομάδα: “voice_assist”  Ανεξάρτητη Ομάδα Αλιάρτου Τίτλος έργου: «Ψηφιακός ηχητικός βοηθός » O Ψηφιακός ηχητικός βοηθός είναι ένα project με σκοπό την υποβοήθηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην τάξη. Μπορεί να προβάλλει υλικό που ο εκπαιδευτικός ή ο μαθητής επιθυμεί σε […]

Read More

4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας – “A.I. Can Be My Eye”

Όνομα Ομάδας : 4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας Τίτλος έργου: «A.I. can be my Eye» Θέμα: Η Tεχνητή Nοημοσύνη ως υποστηρικτικό και βοηθητικό εργαλείο Διάρκεια: 3 μήνες Το Εκπαιδευτικό Σενάριο Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence), είναι ένας κλάδος της επιστήμης των υπολογιστών ο οποίος ασχολείται με τη δημιουργία συστημάτων που μπορούν να εκτελούν εργασίες που συνήθως […]

Read More

A.I. & IoT: Let us Save Birdie’s Tree – Δημοτικό Σχολείο Μαθιάτη (Κύπρος)

  ‘Ονομα Ομάδας: Δημοτικό Σχολείο Μαθιάτη – Birdie’s Tree Cyprus A.I. & IoT: Let us Save Birdie’s Tree  – (Οι έξυπνες φωλιές)   ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ: Νηπιαγωγείο Λυγιάς Λευκάδας 1ο Νηπιαγωγείο Λαγυνών Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας Κιλκίς Δημοτικό Σχολείο Μαθιάτη, Κύπρος   ΘΕΜΑ: Πρόληψη, πρόβλεψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών ΣΤΟΧΟΙ: Το έργο “A.I. & IoT: Let us Save Birdie’s […]

Read More

MindLab Education Εικονικός βοηθός, A.I

Η ομάδα μας αναλογιζόμενη την ευρεία χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, δημιούργησε έναν εικονικό οικιακό βοηθό, ο οποίος μπορεί να κατανοήσει τις εντολές που του δίνουμε και να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει αντίστοιχα διάφορες συσκευές του σπιτιού.

Read More

MindLab Education AI Guardian

Η ομάδα μας MindLab Education AI Guardian, αποτελούμενη από μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου, αναλαμβάνει το έργο “AI Guardian” για τον 6ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ανάπτυξη του προγράμματος θα επικεντρωθεί στην αναγνώριση και κατηγοριοποίηση μηνυμάτων και e-mails ως spam ή phishing, χρησιμοποιώντας προγραμματισμό σε Python και τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης.

Read More

MindLab Education -TechMood

Η ομάδα μας, MINDLAB TechMood που αποτελείται από μαθητές Γυμνασίου, είχε τον στόχο να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό έργο που επικεντρώνεται στη βελτίωση της διάθεσης και της ψυχολογικής ευεξίας των χρηστών

Read More