Αρχεία: Συμμετοχές 2024

Σύστημα αναγνώρισης γραμμάτων στη νοηματική γλώσσα – 6ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας

Σκοπός του έργου ήταν να δώσει λύση στο πρόβλημα της επικοινωνίας ατόμων με αναπηρία που χρησιμοποιούν τη νοηματική γλώσσα, με άλλα άτομα τα οποία δεν γνωρίζουν τη νοηματική γλώσσα, μέσω ενός συστήματος το οποίο θα αναγνωρίζει χειρονομίες που αντιστοιχούν σε γράμματα ή και λέξεις στη νοηματική γλώσσα και θα τις μεταφράζει σε κείμενο, το οποίο […]

Read More

The Pocket braille project

The Pocket breille project   Το πρόβλημα   Όλες οι αισθήσεις στη ζωή του κάθε ανθρώπου είναι πολύ σημαντικές. Μια από τις σημαντικότερες όμως, που η στέρησή της επηρεάζει πολύ σημαντικά τη ζωή του ατόμου είναι η όραση. Έχουμε φανταστεί άραγε τον εαυτό μας χωρίς αυτή; Έχουμε κλείσει έστω και για λίγο τα μάτια μας […]

Read More

ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΣ ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ – 6ο ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Στην εργασία αυτή προσπαθήσαμε και κατασκευάσαμε ένα βιομηχανικό ρομποτικό Βραχίονα, όπως συνηθίζουμε με απλά και ανακυκλώσιμα υλικά που βρίσκουμε και διαμορφώνουμε εμείς. Τα υλικά μας συνήθως είναι ξύλα χαρτόνια μοριοσανίδες. Βέβαια τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα αγοράζονται από το εμπόριο. Με την κατασκευή αυτή μετατοπίζουμε ένα αντικείμενο από μια θέση Α σε μια άλλη διαφορετική θέση Β. […]

Read More

AI feeding system – 5ο Λύκειο Αγρινίου

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 5oΛύκειο Αγρινίου προτείνει ένα σύστημα αυτόματης σίτισης αδέσποτων ζώων. Πολλοί άνθρωποι για διάφορους λόγους αφήνουν τα ζώα συντροφιάς, κυρίως γάτες και σκύλους, που έχουν αδέσποτα. Παρατηρείται το φαινόμενο αυτά στην αναζήτηση τροφής να σχηματίζουν αγέλες και αρκετές φορές να επιτίθονται και σε ανθρώπους. Η πρότασή μας περιλαμβάνει ένα αυτόματο […]

Read More

Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Λήμνου Belt alert

H ιδέα μας στηρίζεται στην δημιουργία ενός συστήματος το οποίο, θα αναγνωρίζει την σωματική κατάσταση ευάλωτων ατόμων όπως λ.χ διαβητικών, επιληπτικών, καρδιοπαθών, μοναχικών ηλικιωμένων. Σε περίπτωση ανάγκης το σύστημα μέσα από μια σειρά ελέγχων θα ενημερώνει με τηλεφωνική κλήση τους οικείους  ενώ,  παράλληλα  αποστέλλονται και οι συντεταγμένες περιοχής συμβάντος. Η κατασκευή αποτελείται από έναν συνδυασμό […]

Read More

The Rainbow team

Αναλυτική περιγραφή της ιδέας Χρησιμοποιώντας το ρομποτάκι thymio με τους κατάλληλους αισθητήρες σε συνδυασμό με VPL (Visuall Programming Language) και API (Application Programming Interface), οι μικροί μας μαθητές θα είναι σε θέση να μεταφράσουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου από τα Ελληνικά στα Αγγλικά. Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε μια κλειστή διαδρομή σε σχήμα ορθογωνίου πάνω στην […]

Read More

Gatakia – Pet A.I.

Το project έχει να κάνει με την κατασκευή μίας αυτόματης πόρτας για κατοικίδιο που επιτρέπει μόνο στο δικό μας κατοικίδιο την είσοδο. Με ένα bluettoth tag που θα φοράει το κατοικίδιο για την αναγνώριση του και ενεργοποιείται μία πόρτα που ανοιγοκλείνει με τη βοήθεια servo motors. Η πόρτα σχεδιάστηκε σε 3D μοντέλο και έγινε εκτύπωση […]

Read More

ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΔΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ

Ο Έξυπνος Κάδος Απορριμάτων θα αναγνωρίζει το υλικό των στερέων απορριμμάτων που θα δέχεται (χαρτί, πλαστικό, μέταλλο-αλουμίνιο κ.α.) και στην συνέχεια κάνοντας διαλογή θα επιλέγει σε ποιο μέρος του κάδου θα τα τοποθετεί. Η «έξυπνη» αυτή κατασκευή κάνει εύκολη την διαλογή των στερεών απορριμμάτων στην πηγής τους(χωρίς την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης), συμβάλλοντας δραστικά στην διαδικασία […]

Read More

Αυτόνομο Υπηρεσιακό Όχημα Πόλης με FossBot

CI.B.E. (CIty Bot Erasmios) 24 ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Το CIBE αποτελεί ένα πλήρως αυτόνομο υπηρεσιακό όχημα πόλης που έχει την δυνατότητα να πλοηγείται στους δρόμους χωρίς οποιαδήποτε παρέμβαση από την πλευρά του χρήστη και συμβάλει στην αστ υνόμευση, στην πυρόσβεση και στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Είναι εξοπλισμένο με μια πληθώρα αισθητήρων, όπως είναι ο αισθητήρας φωτιάς, η […]

Read More

Μεσόγειος ΣΟΣ- Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας

ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΣΟΣ- Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας  ΘΕΜΑ: Απόκτηση Περιβαλλοντικής Συνείδησης  ΑΦΟΡΜΗΣΗ / ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ Αφόρμηση στάθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Mediterranean SOS” το οποίο δημιούργησε το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας, με στόχο τη συνεργασία με τη μεθοδολογία STEAM και τη  μέθοδο Project. Επίκεντρο του προγράμματος ο Θαλάσσιος Εγγραμματισμός, ως μέσο ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα προστασίας της θαλάσσιας χλωρίδας […]

Read More