Αρχεία: Συμμετοχές 2024

Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας Κιλκίς – A.I. & IoT: Let us Save Birdie’ s Tree

 Το συνεργατικό έργο “A.I. & IoT – Let us save Birdie’s Tree”, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2023-2024 ως eTwinning έργο, από το Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας Κιλκίς, το Νηπιαγωγείο Λυγιάς Λευκάδας, το 1ο Νηπιαγωγείο Λαγυνών και το Δημοτικό Σχολείο Μαθιάτη (Κύπρος) και στόχο είχε την δημιουργική και ανθρωποκεντρική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης και του […]

Read More

Όχημα το όποιο ελέγχεται με τις κινήσεις του χεριού μας

Η ομάδα ρομποτικής του 2ου γυμνασίου Βριλησσίων στα πλαίσια του 6ου πανελλήνιου διαγωνισμού ανοιχτών τεχνολογιών στην εκπαίδευση κατασκεύασε ένα όχημα το όποιο ελέγχεται με τις κινήσεις του χεριού μας. Συγκεκριμένα με την βοήθεια του accelometer mpu6050 που καταγράφει την περιστροφή του χεριού μας την μεταδίδει και λαμβάνει στο όχημα με την βοήθεια του nrf24L01 transmiter. […]

Read More

Robotakia Fire – Εντοπισμός Διαδρομής Πυροσβεστικής

Σε μία μακέτα που αναπαρίσταται ένα δάσος στο οποίο μόλις ξεκίνησε μία πυρκαγιά, ένα πυροσβεστικό όχημα προσπαθεί να βρει τον δρόμο του μέσα στο δάσος. Δυστυχώς ένας από τους δύο διαθέσιμους δρόμους έχει κλείσει από την φωτιά. Ευτυχώς όμως έχουμε φτιάξει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που επεξεργάζεται εικόνες από ψηλά και μπορεί να εντοπίσει ποιος […]

Read More

Robotakia_Vision Robots

Η ΄΄Τεχνητή Νοημοσύνη΄΄ είναι όρος που σχετίζεται με τον κλάδο της πληροφορικής και αναφέρεται στη σχεδίαση υπολογιστικών συστημάτων που μιμούνται την ανθρώπινη συμπεριφορά. Μια ΄΄μηχανή΄΄, λοιπόν, μπορεί να εκπαιδευτεί, να μάθει, όπως ακριβώς και ένας άνθρωπος και με τις δεξιότητες που θα αποκτήσει, γίνεται ικανή να προσφέρει λύση ή λύσεις σε διάφορα προβλήματα.   Οι άνθρωποι […]

Read More

Robotakia Smart Assistants

Οι προσωπικοί βοηθοί αποτελούν μέρος της Τεχνητής Νοημοσύνης που έχει διεισδύσει στην καθημερινότητά μας και μας βοηθά στις μετακινήσεις στον δρόμο, στο σπίτι και στον επαγγελματικό μας χώρο. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, πως θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει και στον χώρο του σχολείου, όπου είναι ο κατεξοχήν χώρος διερεύνησης, εκπαίδευσης και μάθησης.   Για τον λόγο αυτό, κατασκευάσαμε […]

Read More

Robotakia Gamers

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στον τομέα της διασκέδασης και της ψυχαγωγίας! Σκοπός του project μας είναι να φτιάξουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων, όπου ο βασικός παίκτης θα είναι ένα ρομποτάκι maqueen, το οποίο θα ελέγχεται με microbit. Οι παίκτες θα πρέπει να απαντούν σε ερωτήσεις μαθηματικών, φυσικής, ιστορίας, ρομποτικής και γεωγραφίας με […]

Read More

ΙΔ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΚΟΖΑΝΗ Αν ταραγμένος κάποιος νιώσει, το Psybot θα το διορθώσει!

Η προσχολική ηλικία θεωρείται σημαντική περίοδος για τη συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού, καθώς χτίζει τα θεμέλια βασικών δεξιοτήτων (Denham, 2007). Έρευνες δείχνουν ότι η κατανόηση των συναισθημάτων, έχει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ήδη από την ηλικία των δύο, τα παιδιά αρχίζουν να κατανοούν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά […]

Read More

Smart Home-Office Assistant

Οι μαθητές του τμήματος Ρομποτικής από την Ε’ Δημοτικού μέχρι την ΣΤ’ Δημοτικού εργάστηκαν σε ένα πρωτοποριακό project με θέμα “Ρομποτική και Δημιουργία Smart Home-Office Assistant”. Το πρόγραμμα εισάγει τους μαθητές σε βασικές έννοιες μηχανικής μάθησης και τη δημιουργία λειτουργικών συστημάτων για αυτοματοποίηση γραφείου μέσω ηχητικής αναγνώρισης και εντολών.  Εκπαιδευτικά Οφέλη  Μέσα από το πρόγραμμα, […]

Read More

Ίδρυμα Υποτροφιών Σταματίου Έξυπνο Αυτοκίνητο –Έξυπνο Καντράν Ομάδα “SE”

Έξυπνο Αυτοκίνητο –Κατράν Συνοπτικά στοιχεία έργου Κατασκευή και προγραμματισμός ενός έξυπνου καντράν αυτοκινήτου που  να αναγνωρίζει εάν ο οδηγός έχει καταναλώσει αλκοόλ χρησιμοποιώντας ένα συστήματα αλκοολομετρίας. Αν ο οδηγός έχει υπερβεί ένα καθορισμένο όριο, το αυτοκίνητο δεν θα ξεκινήσει.  Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές αποκτούν σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες που μπορούν να εφαρμόσουν στην καθημερινή […]

Read More