Ο Ναρκαλιευτής του STEAM Περιγραφή: Οι μικροί μαθητές του Ιδρύματος Υποτροφιών Ρόδου Εμμανουήλ και Μαίρης Σταματίου θα δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που θα ενσωματώνει εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως προβλήματα μαθηματικών ή ερωτήσεις σχετικά με το STEAM, που πρέπει να λυθούν για να μπορεί κάθε παίκτης να προχωρήσει στον τερματισμό. Οι παίκτες μπορούν να αλληλεπιδρούν με το […]
Εργαστήρι STEM – Smart farmers
Το έργο περιέχει μια μακέτα πάνω στην οποία κινείται το ρομπότ edisson, το οποίο ακολουθεί μια μαύρη γραμμή. Ο μαθητής σταματά το ρομπότ όταν φτάσει κοντά στο φυτό που θα ελέγξει για το αν είναι ποτισμένο. Ο έλεγχος θα γίνει μέσω αισθητήρα που είναι συνδεδεμένος πάνω στο brick nezha και έχει προγραμματιστεί πάνω σε microbit […]
Έξυπνη μηχανή ανακύκλωσης φιαλών PET και παραγωγής νήματος 3D Εκτυπωτών
Ανακύκλωση Μπουκαλιών σε Νήμα για Τρισδιάστατους Εκτυπωτές Στα πλαίσια της προσπάθειας για την Προστασία του περιβάλλοντος και των ωκεανών με την Πράσινη Συμφωνία Διαφύλαξη του περιβάλλοντός μας οι θάλασσες, οι ωκεανοί και το περιβάλλον της είναι για την Ευρώπη πηγή φυσικού και οικονομικού πλούτου. Οφείλουμε να τα διαφυλάττουμε και να τα προστατεύουμε, ώστε να διασφαλίσουμε […]
ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙ – 2ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ / Codemasters
ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΑΣ Η ιδέα για το έργο μας προήλθε από τις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο το καλοκαίρι του 2023. Ένα σημαντικό μέρος της δασικής έκτασης του νομού μας καταστράφηκε και ένας λόγος ήταν ότι δεν υπήρξε έγκαιρη ειδοποίηση για την αρχή της πυρκαγιάς που ξεκίνησε στον εθνικό δρυμό της […]
“Robot-SOS φωνάζω, τα δάση προφυλάσσω”- Νηπιαγωγείο Αγίου Κηρύκου
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ: Νηπιαγωγείο Άνω Βολιμών Νηπιαγωγείο Αγίου Κηρύκου Η κλιματική αλλαγή είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο σημαντικά και σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα. Θεωρείται το πιο θεμελιώδες ζήτημα που απασχολεί την επόμενη γενιά καθώς επηρεάζει πολύ σημαντικούς τομείς της ζωής μας όπως η υγεία, η οικονομία και ο φυσικός κόσμος. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στοχεύει να […]
“Παίξε θαλάσσιο σκάκι….σώσε τον βασιλιά” – “Play sea chess….save the king”
Το έργο “Play sea chess….save the king”, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2023-2024 από το 1ο Νηπιαγωγείο Μουρικίου με την ομάδα των Θαλασσόφιλων και στόχο είχε την δημιουργική και ανθρωποκεντρική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, με σκοπό να δημιουργήσουν οι μαθητές απτές διεπαφές μέσα σε ένα συνεργατικό περιβάλλον με σκοπό την προστασία των […]
Fire AI : Αυτοματοποιημένο σύστημα εντοπισμού και ειδοποίησης για δασικές πυρκαγιές – Όμιλος SPACE, Ζάννειο Πρότυπο Λύκειο
FireAI: Αυτοματοποιημένο σύστημα εντοπισμού και ειδοποίησης για δασικές πυρκαγιές Ομάδα: S.P.A.C.E. Περιγραφή: Με machine learning εκπαιδεύσαμε ένα Raspberry Pi να διαχωρίζει φωτογραφίες που παίρνονται σε πραγματικό χρόνο από ένα παρατηρητήριο και να αναγνωρίζει καπνό ή φωτιά. Σε περίπτωση που αναγνωριστεί καπνός ή φωτιά, το Raspberry Pi στέλνει μήνυμα κινδύνου μέσω ενός Feather M0 LoRa από […]
Μελένιοι “To be a bee just a bit”
Τίτλος έργου: «To be a bee just a bit» Όνομα Ομάδας : Μελένιοι Εκπαιδευτικοί στόχοι του έργου Να γνωρίσουν καλύτερα το θαυμαστό κόσμο των μελισσών. Να αποκτήσουν οι μαθητές περιβαλλοντική εκπαίδευση και συνείδηση ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες παίρνοντας αποφάσεις που θα συμβάλουν στην προστασία της μέλισσας. Να γνωρίσουν τις δυνατότητες των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης. […]
Smart-Aquarium – 2ο Γυμνάσιο Χολαργού
Η κεντρική ιδέα του έργου αφορά την παρακολούθηση και διαχείριση ενός οικιακού ενυδρείου. Η τυπική χειροκίνητη διαχείρισή του περιλάμβανε έως τώρα, το τάισμα των ψαριών σε συγκεκριμένες ώρες καθώς και τον φωτισμό του ενυδρείου όταν το φυσικό φως δεν είναι αρκετό. Αυτές οι διαδικασίες αυτοματοποιήθηκαν με τη χρήση υπολογιστή SBC (Raspberry Pi), μικρο-ελεγκτή Arduino, ειδικών […]
DimKakoGeoPet – Αυτόματη ταΐστρα ζώων μέσω αναγνώρισης εικόνας
Περιγραφή Θέλοντας να βοηθήσουμε στο πρόβλημα ταΐσματος των κατοικίδιων ζώων η ομάδα μας κατασκέυασε μια αυτόματη ταΐστρα. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδαμε ότι αν και υπάρχουν αρκετές αυτόματες ταΐστρες, οι περισσότερες δεν αφορούν παραπάνω από ένα ζώο ή δεν έχουν δυνατότητα να βγάζουν διαφορετικές τροφές. Επειδή οι σκύλοι έχουν διαφορετικές διατροφικές ανάγκες σε σχέση με τις […]