ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ: Το έργο “Ο Πίπης και ο Έξυπνος Κάδος Ανακύκλωσης” είναι ένα συνεργατικό έργο, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Δημοτικό Σχολείο Μαθιάτη (Κύπρος), το 2ο Νηπιαγωγείο Καβαλαρίου, το Νηπιαγωγείο Λυγιάς Λευκάδας, και το 8ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδας. Απευθύνεται σε μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και στόχο έχει τη δημιουργική αξιοποίηση […]
Light_Hunt Ένα διαδραστικό παιχνίδι για εξωτερικό χώρο γεμάτο δράση, φαντασία και ενθουσιασμό, ιδανικό για παιδιά Όνομα Ομάδας: The Hunters of Light 1o EK Άρτας Εκπαιδευτικοί Λάμπρου Ηλίας Τζουρμανάς Σπυρίδων Μαθητές 1ου E.K. Άρτας 1. Ντραγκότι Σουκούρι 2. Χασανάι Βιόνις 3. Πανούτσος Μάριος Άγγελος 4. Χάιδος Σοφοκλής Περιγραφή του έργου Το “Το Κυνήγι του […]
Περιγραφή του προβλήματος και το πεδίο εφαρμογής της ιδέας μας και αρχικός σχεδιασμός. Η πόλη μας, τα Χανιά, αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα στο θέμα του κυκλοφοριακού το οποίο αλληλοτροφοδοτείται από την τρομερή έλλειψη θέσεων στάθμευσης. Η μεγάλη ανάπτυξη της πόλης οικονομικά και τουριστικά οδήγησε σε ακραίες καταστάσεις. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλά έργα βελτίωσης […]
ElectroHercules 2025 – Το δικό μας ταξίδι στην τεχνολογική δημιουργία Είμαστε η ομάδα πίσω από το ElectroHercules 2025 Είμαστε μια ομάδα μαθητών από το ΕΠΑΛ Θήβας, με κοινό όραμα και αγάπη για την τεχνολογία και τη δημιουργία. Το έργο μας, με τίτλο ElectroHercules 2025, αποτελεί το αποτέλεσμα μακρόχρονης συνεργασίας, πειραματισμού, λαθών, επιτυχιών και αρκετών ωρών […]
ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : WIND POWER – ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΟΝΑΜΑ ΕΡΓΟΥ : CITY WIND POWER ΕΡΓΟ ΥΠΟ ΕΞΕΛΙΞΗ Πρόταση συμμετοχής για τον Διαγωνισμό Ανοικτές Τεχνολογίες Ομάδα Εργασίας Μικρή Ανεμογεννήτρια 3D σχεδιασμένη στο Tinkercad και DIY Arduino Circuit για παραγωγή ενέργειας με ανοιχτή χρήση της απο το κοινό. Αιτιολόγηση: Οι μικρές ανεμογεννήτριες προσφέρουν βιώσιμη εναλλακτική […]
Η ομάδα μας σχεδίασε και κατασκεύασε ένα μηχανισμό με arduino που θα ελέγχει πόσο ψηλά μπορεί να πηγαίνει μια κούνια σε παιδική χαρά για λόγους ασφαλείας. Υπάρχουν 3 κουμπιά για να επιλέγει ο χρήστης το επίπεδο δυσκολίας και ένα επιπλέον κουμπί που ενεργοποιεί/απενεργοποιεί ηχητική προειδοποίηση. https://www.tinkercad.com/things/cwuCP1XuEIM-gwnia-koynias Θα χρησιμοποιήσουμε: Χρήση αισθητήρα γωνίας (π.χ. γυροσκόπιο/επιταχυνσιόμετρο – MPU6050) […]
Η ομάδα μας η οποία αποτελείται από μαθητές Α-Β Δημοτικού των εργαστηρίων του MindLab Education ασχολήθηκε με την δημιουργία ενός Ρομποτικού Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Ένας από τους πιο σημαντικούς δημόσιους χώρους που κινούνται εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά είναι το οδικό μας δίκτυο. Η ομάδα μας απάντησε στο ερώτημα αν μπορεί να δημιουργηθεί ένα σύστημα ρομπότ και εφαρμογών ως βοηθών για να μάθουμε για τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής.
Η ομάδα μας η οποία αποτελείτε από μαθητές Νηπιαγωγείου απάντησε επιτυχώς στο ερώτημα του τρόπου που σχεδιάζουμε πόλεις προσβάσιμες σε άτομα με αναπηρίες, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όταν αυτό δεν συμβαίνει αλλά και πως ελέγχουμε την προσβασιμότητα των δημόσιων χώρων.
Εντοπίσαμε πως στις δημόσιες τουαλέτες υπάρχει υπερβολική κατανάλωση νερού από την βρύση και το καζανάκι. Γι’ αυτό σκεφτήκαμε να προτείνουμε έναν φτηνό τρόπο για να λυθεί το πρόβλημα. Το νερό της βρύσης να αξιοποιείται στο καζανάκι. Τα απόβλητα με ένα φίλτρο θα διαχωρίζονται και θα φεύγουν στο δίκτυο αποχέτευσης. Το υπόλοιπο νερό θα συγκεντρώνεται σε […]