Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στον τομέα της διασκέδασης και της ψυχαγωγίας! Σκοπός του project μας είναι να φτιάξουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων, όπου ο βασικός παίκτης θα είναι ένα ρομποτάκι maqueen, το οποίο θα ελέγχεται με microbit. Οι παίκτες θα πρέπει να απαντούν σε ερωτήσεις μαθηματικών, φυσικής, ιστορίας, ρομποτικής και γεωγραφίας με ναι ή όχι. Το πρόγραμμα θα επιλέγει τυχαία μια από τις 5 κατηγορίες και ανάλογα την ηλικία που έχουν δηλώσει οι παίκτες, το chat gpt θα κάνει την ερώτηση. Αν απαντήσουν σωστά, το ρομπότ θα κινείται πάνω στο ταμπλό των ερωτήσεων μια θέση. Το ταμπλό θα αποτελείται από 18 πλακίδια.
Το πρόγραμμα θα φτιαχτεί στη stretch 3.0. για τον συντονιστή του παιχνιδιού (AI), βάζοντας την επέκταση του chat gpt, και το πρόγραμμα για το ρομποτάκι – πιόνι θα φτιαχτεί στο makecode. Η επικοινωνία των δύο προγραμμάτων θα γίνει με bluetooth. Στο βασικό πρόγραμμα της stretch έχουν φτιαχτεί συναρτήσεις που στέλνουν εντολή στο makecode για τον έλεγχο και την κίνηση του ρομπότ. Το πρόγραμμα του MakeCode το αποθηκεύουμε στο microbit και έτσι γίνεται κοινοποίηση των δεδομένων κάθε φορά από τη stretch.
Λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν:
- Stretch 3.0.
- Makecode
Μέλη ομάδας:
Παναγιώτης Διονάς
Μανώλης Πετράκης
Κωνσταντίνος Σταϊκόπουλος
Εκπαιδευτικός: Αφροδίτη Σκληβάγκου
Όλα τα αρχεία που αφορούν στην υλοποίηση του έργου βρίσκονται διαθέσιμα στο GitHub: GitHub – robotakia/Robotakia-Gamers: Μεγάλο Δημοτικό – TrivAIl’
Μπορείτε να δείτε το video της παρουσίασης του έργου στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://youtu.be/1WZmEfplHl4?si=kAuOjsA-8a2TaRQ4