Είμαστε η ομάδα STEM του Γυμνασίου Νεάπολης Λασιθίου. Τα ονόματά μας είναι: ΒΛΑΣΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Β ΔΡΑΓΑΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ Β ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Β ΜΑΡΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Β ΤΑΜΠΑΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Α ΤΣΙΧΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Α ΤΣΙΧΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ Γ Οι επιβλέποντες καθηγητές μας είναι οι: Κοκολάκης Νεκτάριος Καθηγητής Πληροφορικής, Τζώρτζη Αθηνά Καθηγήτρια Τεχνολογίας , Σφούνης […]
Γυμνάσια
Έργα μαθητών γυμνασίου
2ο Γυμνάσιο Χανίων – Wheel Alert
2o Γυμνάσιο Χανίων – 5oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών Το ρομπότ Wheel Alert – πρωτότυπο σχέδιο Wheel Alert – ρομπότ επιτήρησης των δαπέδων ήπιας κλήσης για ΑΜΕΑ Έρευνα και σχεδίαση Αρχική ιδέα Η ομάδα ρομποτικής του 2ου Γυμνασίου Χανίων και το πρωτότυπο ρομπότ Wheel Alert. Μια από τις ιδέες πριν τη σχεδίαση του ρομπότ περιγράφεται […]
Βαρυτική Μπαταρία – Gravitizers – Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών
Το προβλημα Το βασικό πρόβλημα με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχει να κάνει με την φύση τους, δηλαδή με το γεγονός ότι δεν μπορεί να είναι διαρκείς και σταθερές, να είναι πάντα εκεί και να παράγουν ενέργεια. Για παράδειγμα όταν παράγουμε ενέργεια από φωτοβολταϊκά δεν μπορούμε να παράγουμε σταθερά όση ενέργεια χρειαζόμαστε καθόλη την διάρκεια […]
Ηλιακός Μετεωρολογικός σταθμός – Γυμνάσιο Βόνιτσας
Έρευνα: Η πόλη μας, λόγω και της κλιματικής αλλαγής, δέχεται όλο και πιο συχνά αλλά και με μεγαλύτερη ένταση ακραία καιρικά φαινόμενα. Παρατηρήσαμε ότι ένα βασικό καιρικό πρόβλημα είναι οι δυνατοί βόρειοι άνεμοι που πλήττουν την περιοχή, κυρίως τους χειμερινούς μήνες. Αποτέλεσμα, πλημμύρες σε παραθαλάσσιες περιοχές και κυρίως στον παραλιακό δρόμο που μετατρέπεται σε λίμνη με οδηγούς και πεζούς να […]
NATURAL ENGINEERING – ΔΕΛΑΣΑΛ
Σύστημα ποτισμού με ηλιακή ενέργεια και βρόχινο νερό Η δημιουργία του project μας αποτελείται από 5 στάδια 1: Η εύρεση της ιδέας μας ήταν μια διαδικασία που ξεκίνησε το προηγούμενο έτος σε έναν διαγωνισμό ο οποίος δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. ύστερα κατά την διάρκεια του έτους φροντίσαμε να τελειοποιήσουμε την ιδέα και να δημιουργήσουμε ένα πλάνο […]
Αυτόνομο πράσινο αυτοκίνητο – Green Car – 7° Γυμνάσιο Χαϊδαρίου
Αυτόνομο πράσινο αυτοκίνητο – Green Car Η Ομάδα Η ομάδα ρομποτικής @robot7gymchai του σχολείου μας αποτελείται από τους μαθητές Μουτζουρίδη Βασίλη, Νάκο Παναγιώτη και Αναστασιάδη Αντώνη και τον καθηγητή πληροφορικής Μαχαιρίδη Τ. Το Πρόβλημα και η υπάρχουσα κατάσταση Ένα συνηθισμένο πρόβλημα στην εποχή μας αφορά τα εκπεμπόμενα καυσαέρια από τα εκατομμύρια αυτοκίνητα σε κάθε χώρα. […]
ΕΞΥΠΝΟ ΟΧΗΜΑ ΠΟΤΙΣΜΑΤΟΣ
Στις μέρες μας ο συνεχώς αυξανόμενος παγκόσμιος πληθυσμός, καθώς και η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου, απαιτεί την αύξηση την γεωργικής παραγωγής προκειμένου να καλυφθούν οι διατροφικές ανάγκες.Η αύξηση όμως της γεωργικής παραγωγής απαιτεί αύξηση και των αναγκαίων ποσοτήτων φυσικών πόρων για αυτή, όπως είναι το νερό. Στις περισσότερες περιπτώσεις το πότισμα εφαρμόζεται στις καλλιέργειες χωρίς […]
Ένα Έξυπνο Πράσινο Σπίτι – Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Λήμνου
Εισαγωγή Η κεντρική μας ιδέα στηρίζεται στην δημιουργία μιας μακέτας ενός έξυπνου πράσινου σπιτιού το οποίο, μέσα από αυτοματισμούς θα ελέγχει ένα σύνολο ενεργειών που σχετίζονται με την διαχείριση ενέργειας αλλά και την εξοικονόμηση πόρων. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήσαμε αυτοματισμούς μέσω των οποίων Ελέγχονται τα επίπεδα θέρμανσης και ψύξης του σπιτιού προκειμένου να θέτονται αυτόματα […]
Έξυπνος κάδος- 2ο Γυμνάσιο Περιστερίου
Τα απορρίμματα συνιστούν ένα από τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας. Ο υπερπληθυσμός, η υπερκατανάλωση, ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η αλόγιστη χρήση αγαθών έχουν οδηγήσει στην παραγωγή τεράστιου όγκου απορριμμάτων, γεγονός που απαιτεί ένα ορθολογικό τρόπο διαχείρισης φιλικό προς το περιβάλλον. Η ανακύκλωση αποτελεί το βασικό τρόπο επίλυσης του προβλήματος, καθώς συμβάλλει τόσο […]
Σύστημα αυτόματου ποτίσματος τροφοδοτούμενου από δεξαμενή συλλογής νερού (2GM RoboTeam – 2ο Γυμνάσιο Μοσχάτου)
Η κατανομή των υδατικών πόρων στην Ελλάδα Η χώρα μας διαθέτει συνολικά επαρκείς υδατικούς πόρους, επιφανειακούς και υπόγειους, αλλά η γεωμορφολογική της σύνθεση, η γεωλογική δομή, η άνιση κατανομή των βροχοπτώσεων στο χώρο και στο χρόνο και τέλος η άνιση κατανομή των δραστηριοτήτων, και επομένως των υδατικών αναγκών, κυρίως στο χώρο, μειώνουν σημαντικά τη διαθέσιμη […]