Η ομάδα Healthy Intelligence του 8ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας κατασκεύασε ένα έξυπνο θερμόμετρο που μετράει τη θερμοκρασία σώματος ασθενούς σε νοσοκομείο και ειδοποιεί με ηχητικό alarm και ραδιοκύματα όταν ξεπεραστεί μία συγκεκριμένη τιμή. Η ομάδα χρησιμοποίησε το BBC micro:bit V2. Γενικά: Η ιδέα γεννήθηκε λόγω της πανδημίας του Covid 19 και μετά από έναν […]
Δημοτικά
Έργα μαθητών δημοτικού
Ασύρματος σταθμός ειδοποίησης και πρόληψης φυσικών καταστροφών.
Ασύρματος σταθμός ειδοποίησης και πρόληψης φυσικών καταστροφών. Εισαγωγή Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα project με απλά υλικά και την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών. Χρησιμοποιούμε την λογική απλών ηλεκτρονικών κυκλωμάτων σε συνδυασμό με προγραμματισμό της πλακέτας Microbit Σκοπός Project Η δημιουργία ενός ασύρματου φορητού σταθμού χαμηλού κόστος ειδοποίησης φυσικών καταστροφών για άμεση πρόληψη των επιπτώσεων τους Πρόβλημα […]
Σύστημα διαχείρισης υδάτινων πόρων
8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων Μαθητές: Μυρτώ Αϊβαλιώτη, Γιάννης Πετράκης, Μαρίλια Καντεράκη, Γιώργος Γαλανάκης, Μιχάλης Τσιγάλογλου Εκπαιδευτικός: Νικόλαος Δόβρος Σκοπός της εργασίας μας είναι η δημιουργία ενός συστήματος αυτόματης διαχείρισης ενέργειας. Η εξοικονόμηση νερού (κατάλληλου για ύδρευση και άρδευση) είναι μια διάσταση της κλιματικής αλλαγής η οποία απασχολεί όλο και περισσότερο τον κόσμο και που γίνεται […]
Ρομποτική σκούπα
8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων Ομάδα: Μιχελάκης Νίκος, Πουλάκης Οδυσσέας, Ζερβουδάκης Μιχάλης, Ορφανός Βαγγέλης Εκπαιδευτικός: Νικόλαος Δόβρος Σκοπός της εργασίας μας είναι η κατασκευή μιας έξυπνης σκούπας ρομπότ που θα κινείται αυτόνομα μέσα στο χώρο και θα απορροφά σκουπίδια. Βάση του ρομποτικού συστήματος αποτελεί ένα αυτόνομα όχημα που αποφεύγει εμπόδια σε συνδυασμό με μια αντλία αέρα […]
The Robowheels project – Αυτοματοποιημένο αναπηρικό αμαξίδιο (1ο Δημοτικό Μουρνιών)
(The Robowheels project) Αυτοματοποιημένο αναπηρικό αμαξίδιο https://github.com/talos-robotics/Robowheels Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές . Συμμετέχοντες Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Μανούσακας Μανούσος – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86 Μαθητές Αναστασάκης Ιωάννης Ρουσιάκης Πέτρος Στραβοπόδη Κωνσταντίνα Γενικά στοιχεία σεναρίου Σενάριο δραστηριότητας Αριθμός μαθητών: 5 Αριθμός Ομάδων: 2 Αριθμός ατόμων ανά […]
«Διψάω» ή «Είμαι εντάξει»
Το πράσινο στις πόλεις συμβάλει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Εφοδιάζει την ατμόσφαιρα με οξυγόνο και μειώνει τη θερμοκρασία. Οι εφαρμογές που υπάρχουν για την περιποίηση φυτών ειδοποιούν ότι τα φυτά χρειάζονται πότισμα με βάση έναν αρχικό προγραμματισμό. Στο έργο μας τα φυτά ειδοποιούν όταν χρειάζονται νερό με βάση τις πληροφορίες αισθητήρων. Αν είναι ποτισμένα […]
Έξυπνο κυκλοφοριακό σύστημα-1ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου
Έξυπνο αστικό σύστημα κυκλοφορίας. Το πρόβλημα πίσω από την πρόταση μας. Ένα σημαντικό ζήτημα για τα σύγχρονα αστικά κέντρα είναι αυτό της σωστής διαχείρισης του κυκλοφοριακού φόρτου, ο οποίος απαιτεί δυναμική προσέγγιση. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο για παράδειγμα σε μία διασταύρωση να δημιουργείται ουρά αυτοκινήτων μπροστά σε ένα φανάρι, όταν η κατεύθυνση προς την οποία το […]
Χειρονομιακή αλληλεπίδραση με ArduinoBot- 3ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου.
Το πρόβλημα Σε μια σειρά από διαφορετικά πλαίσια, δημιουργείται η ανάγκη οι άνθρωποι να αλληλεπιδρούν και να ελέγχουν μηχανήματα και ρομπότ μέσα από φυσικές διεπαφές, όπως είναι η ομιλία και οι χειρονομίες. Παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι οι χειρουργικές επεμβάσεις με χρήση ρομπότ, η πραγματοποίηση εργασιών σε περιβάλλον επικίνδυνο για τον άνθρωπο από ρομπότ που ελέγχονται […]
HELP FOR ALL- Σε κάθε SOS η Αστραπή, δίνει λύσεις στη στιγμή!
Αναλυτική περιγραφή του έργου, στη διεύθυνση https://github.com/dioskouroi/THE-FLASH ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Κατά την υλοποίηση του έργου, πραγματοποιήσαμε κάποιες αλλαγές στην αρχική μας πρόταση σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των μαθητών/τριων. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: THE FLASH ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ: HELP FOR ALL- Σε κάθε SOS η Αστραπή, δίνει λύσεις στη στιγμή! ΣΤΟΧΟΙ: Ανάπτυξη της θετικής υπολογιστικής σκέψης […]